Akcja #pf4biznes. Pracownicy Eniro wspierają swoich klientów w nietypowy sposób

Podczas wiosennej akcji #pf4biznes, firma Eniro Polska postanowiła wesprzeć w nietypowy sposób swoich klientów – czyli przedsiębiorstwa, które inwestują w reklamę w Panoramie Firm oraz w usługi komplementarne (np. strony www, e-mailing, remarketing, SEO). Przez miesiąc, w dniach 21 marca – 21 kwietnia br., pracownicy Eniro Polska dokonywali zakupów w firmach, z którymi na co dzień współpracują.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w akcji pracownicy Eniro Polska mieli wybrać się do jednego z płatnych klientów firmy i dokonać zakupu za minimum 50 zł. Następnie zrobić zdjęcie potwierdzające zakup lub skorzystanie z usługi, opatrzone hashtagiem akcji #pf4biznes. Dla pracowników była to doskonała okazja do budowania jeszcze lepszych relacji biznesowych.

Codziennie kontaktujemy się z tysiącami polskich przedsiębiorców. Wiele z tych firm potrzebuje doradztwa w obszarze marketingu cyfrowego, a naszą ambicją jest pełna i profesjonalna pomoc w tym zakresie.  – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska. Jednocześnie zależy nam na stałym budowaniu jak najlepszych relacji biznesowych z klientami. Dlatego też organizujemy dla naszych pracowników akcje specjalne, takie jak #pf4biznes, aby będąc częścią organizacji zawsze – także poza godzinami pracy - działali w zgodzie z tym co wynika z obietnic i wartości firmy (pomocna, niezawodna, interaktywna). W ten sposób stajemy się ambasadorami Eniro Polska. – dodaje Wojciech Komosa.

Akcja #pf4biznes, podobnie jak jesienna inicjatywa #MojaOkolica[1], będzie przeprowadzana cyklicznie. Celem organizowanych przez Eniro Polska tego typu wydarzeń jest wspieranie zarówno klientów, jak i lokalnych społeczności.

Eniro Polska zatrudnia ponad 750 pracowników, a wśród nich 70% to konsultanci ds. reklamy, odpowiedzialni za bieżące kontakty z klientami. Eniro Polska prowadzi płatne kampanie reklamowe dla kilkudziesięciu tysięcy polskich firm rocznie. Dominują wśród nich małe i średnie przedsiębiorstwa.

***

[1] #MojaOkolica – celem akcji było pokazanie, że warto wspierać małe, lokalne punkty usługowe i sprzedażowe, nie należące do ogólnopolskiej lub regionalnej sieci handlowej lub usługowej, a jednocześnie będące cenionymi i chętnie wspieranymi przez lokalne społeczności

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów