Kampania prowadzona jest pod hasłem „Prawda”. Na jej potrzeby powstało kilka spotów: 75 sekundowy emitowany w internecie oraz trzy wersje 30 sekundowych reklam telewizyjnych.
Regan Burns jest podłączony do wykrywacza kłamstw w trakcie jazdy nową Toyotą Auris. Opowiada głównie o tym aucie i przyjemnych wrażeniach z jego prowadzenia. Kiedy wypowiada nieprawdę, np. że od jazdy staje się lepszym kochankiem i że w trakcie myśli o filozofii, czujniki wykrywacza natychmiast reagują. W spocie internetowym Burns m.in. zasypia za kierownicą, przyznaje, że jest właśnie nagi od pasa w dół i że w rzeczywistości nie prowadzi tego auta (pokazano, jak auto umieszczone jest na lawecie). Wszystko jest tylko reklamą, a on bierze w niej udział, bo dostał wynagrodzenie.

Spot wyreżyserował Martin Grainger. Kampania w pierwszym etapie obejmuje Francję, Hiszpanię, Holandię, Węgry, Czechy, Słowację i Włochy, w sierpniu ruszy w Wielkiej Brytanii.Media do kampanii zaplanował ZenithOptimedia.











