Wirtualny butik Aletrendy.pl to tysiące najmodniejszych ubrań, dodatków i butów. Ta baza wciąż się powiększa. Nowe rekordy dodają Użytkownicy, którzy interesujące ich rzeczy wyszukują w internecie, jak i sklepy internetowe, dla których znalezienie się w bazie codziennie przeglądanej, ocenianej i komentowanej przez Użytkowników, to nie tylko zwiększenie przychodów firmy, ale także darmowa reklama sklepu.
- Pojedynczy zestaw ubrań składa się z kilku do kilkunastu elementów wybranych przez Użytkownika spośród setek innych dostępnych w Aletrendy.pl - tłumaczy Piotr Groza z Idego Group, która stworzyła technologię, w oparciu o którą działa portal. - Zestawy są prezentowane w serwisie, można je oceniać, komentować, wysyłać znajomym, wstawić na Facebooka, do bloga lub na własną stronę internetową. Przy każdym zestawie jest informacja, z jakiego sklepu pochodzą poszczególne produkty, a bezpośredni link przenosi osobę oglądającą zestaw wprost do sklepu internetowego, w którym może ona kupić dany przedmiot. Sklep, z którego ta rzecz pochodzi, prowizją od sprzedaży dzieli się z Aletrendy.pl.

Z tej nowoczesnej i niedostępnej dotąd w polskich serwisach formy reklamy korzystają nie tylko sklepy, ale także firmy odzieżowe. - Chodzi o bezpośredni i długotrwały kontakt Użytkownika z promowanym produktem, który tworzy się podczas układania zestawów ubrań – tłumaczy Piotr Groza z Idego Group. – Żeby wybrać produkty odpowiednie do tworzonego zestawu, trzeba przejrzeć setki innych. Oczywiście wśród nich są także rzeczy promowane. Co ciekawe, osobom korzystającym z serwisu taki sposób reklamy w ogóle nie przeszkadza. Mało tego, są z niego zadowoleni i dobrowolnie się na niego godzą, bo wiedzą, że to im się po prostu opłaca.
W jaki sposób? Serwis organizuje niezwykle popularne wśród Użytkowników konkursy. Zadaniem konkursowym jest ułożenie zestawu ubrań zawierającego produkt promowanej marki. – Oczywiście żeby wybrać ten właściwy, pasujący stylem do układanego zestawu, trzeba przejrzeć wiele innych rekordów - tłumaczy Piotr Groza. – Dzięki temu Użytkownicy zyskują długotrwały, ale co najważniejsze, dobrowolny, kontakt z promowaną marką i jej produktami.

Obecnie w serwisie dostępnych jest już ponad 5000 inspirujących zestawów ubrań. Z okazji pierwszych urodzin portal AleTrendy.pl przy współpracy z marką Reserved przygotował wyjątkowy konkurs urodzinowy z pulą nagród w wysokości 1 000 zł.
Zakupy mogą być jeszcze większą przyjemnością, kiedy są za darmo.











