
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Alfavox i Tivron zaprezentujÄ swoje doĹwiadczenia w zakresie wykorzystania nowoczesnych rozwiÄ zaĹ dla branĹźy Contact Center na najwiÄkszej imprezie branĹźowej - CCW 2017 w Berlinie. Klienci poznajÄ moĹźliwoĹci innowacyjnych produktów Alfavox, profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiÄ zaĹ dla Contact Center, wdroĹźonych i uĹźywanych do rozwoju biznesu przez Tivron – mĹode i dynamiczne Call Center Outsourcingowe. „Real EMOTIONS in virtual WORLD” to hasĹo, które promuje wspólne dziaĹania Alfavox i Tivron. Jest to równieĹź idea, jaka przyĹwieca tym firmom, które w Berlinie chcÄ podkreĹliÄ siĹÄ polskiej marki, zwróciÄ uwagÄ na korzyĹci, jakie dostawcy i odbiorcy systemów Contact Center mogÄ odnieĹÄ z biznesowej przyjaĹşni. – Zadowolony i Ĺwiadomy klient to najlepsza referencja dla firmy, ale równieĹź nagroda za naszÄ pracÄ. Od zawsze jesteĹmy blisko odbiorców naszych systemów, poniewaĹź dziÄki temu moĹźemy szybko i celnie odpowiadaÄ na potrzeby rynku, zdobywaÄ doĹwiadczenie, ale równieĹź poznawaÄ siÄ i uzupeĹniaÄ. Wiedza na temat branĹźy: jej potrzeb, oczekiwaĹ oraz wyzwaĹ, jakÄ dostarcza nam Tivron jest dla nas bardzo cenna i chÄtnie z niej korzystamy – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. WspóĹpraca pomiÄdzy Alfavox a Tivron opiera siÄ na bliskiej, partnerskiej relacji. Firmy dzielÄ siÄ wiedzÄ biznesowÄ , którÄ wykorzystujÄ w swoich produktach i dziaĹaniach. DziÄki temu szybko i skutecznie reagujÄ na zapotrzebowanie rynku, co przekĹada siÄ na zyski i zadowolenie ich klientów. – DziaĹanie w zespole to nasza codziennoĹÄ. Od zawsze wspieramy naszych partnerów biznesowych. Planujemy kampanie, dostosowujemy siÄ do wymagaĹ rynku, specyfiki produktu i przyzwyczajeĹ zakupowych. KaĹźdego dnia nasi konsultanci kontaktujÄ siÄ z setkami osób na caĹym Ĺwiecie i rozmawiajÄ z nimi w 10 jÄzykach. Tych dziaĹaĹ nie moglibyĹmy prowadziÄ bez nowoczesnego systemu informatycznego, który speĹnia wysokie normy pozwalajÄ ce nam realizowaÄ oczekiwania klientów – mówi Tomasz Kaczmarski, Business Development Manager w Tivron. – Chcemy promowaÄ dobre praktyki naszej wspóĹpracy z Alfavox na CCW2017. Pragniemy pokazaÄ, Ĺźe wspóĹpraca to rozwój, Ĺźe nasze oczekiwania to jednoczeĹnie pomysĹy, z których powstajÄ innowacje – dodaje Kaczmarski. CWW 2017 odbÄdzie siÄ w dniach 20-23 lutego 2017 roku w Estrel Congress Center w Berlinie. Przedstawiciele Alfavox i Tivron zapraszajÄ na stoisko Alfavox, nr E11a w hali 2.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
