Allegro Brand Experience Agency w miejsce Allegro Smart Communications

Działająca dotychczas pod nazwą Allegro Smart Communications agencja zmienia nazwę na Allegro Brand Experience Agency.  Nowa nazwa i towarzyszący jej rebranding finalizuje proces zmian strategicznych w agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak tłumaczą przedstawiciele Allegro Brand Experience Agency, podstawą zmian w agencji była trwająca przez dwa ostatnie lata rozbudowa zespołów zajmujących się client service, kreacją i komunikacją, w tym digitalem, social mediami i motion. Dodatkowo agencja dołączyła do Baltic Event Industry Club, aby wymieniać się doświadczeniami i know-how ze specjalistami z 10 państw regionu. To spowodowało poszerzenie oferty o realizację kompleksowych projektów brand experience, wykraczających poza klasycznie rozumiany event.

- Wydarzenia live były zawsze kluczowe dla naszej działalności. Nasze doświadczenia wskazywały, że klienci najlepiej osiągają swoje cele, kiedy rozbudowujemy eventy o kompleksową obsługę łączącą komunikację i nowe technologie – mówi Anna Gogacz, general manager Allegro.

grafika

Końcowym etapem zmian strategicznych jest rebranding zrealizowany wewnętrznie przez dział kreatywny agencji. Nowością jest wprowadzenie sygnetu, który może działać zamiennie z logotypem, tworzą go dwie nakładające się na siebie wielkie litery A – Allegro Agency. Wykorzystanie logotypu będzie stosowane wymiennie z utworzonym z niego patternem.- W nowej identyfikacji odwołujemy się do naszej przeszłości i 27 letniej działalności. Wykorzystujemy pięciolinię jako podkreślenie naszej muzycznej nazwy i początków Allegro jako agencji artystycznej. Współcześnie pięciolinia stanowi dla nas akapity do uporządkowanego wyrażania naszego twórczego podejścia i wirtuozerii w tworzeniu projektów brand experience - wyjaśnia Martyna Ochojska, art director agencji. Identyfikacja wizualna opiera się na kolorach czerwonym i niebieskim.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech