ALUPROF rozpoczął kampanię PR w Niemczech

ALUPROF, wiodący dystrybutor systemów aluminiowych dla budownictwa, prężnie działa zarówno w obrębie naszego kraju, jak i poza jego granicami. Za wysoką jakością produktów idą również szeroko zakrojone działania mające na celu promocję polskiej marki na świecie. Obok kampanii telewizyjnej w Polsce, firma rozpoczęła aktywne działania marketingowe na rynku niemieckim. Marka ALUPROF, która może pochwalić się milionami metrów kwadratowych doświadczenia w tworzeniu z aluminium, zdecydowała się podjąć działania promocyjne na rynku niemieckim. Ich celem jest pozycjonowanie ALUPROF jako specjalisty w branży produktów aluminiowych, zwiększenie świadomości marki i rozpoznawalności polskiego przedsiębiorstwa wśród decydentów z branży budowlanej, architektów oraz potencjalnych partnerów biznesowych za zachodnią granicą Polski. – Ze względu na bliskość terytorialną i potencjał gospodarczy rynek niemiecki, chociaż wymagający, ma ogromne znaczenie zarówno dla ALUPROFU, jak i naszych partnerów handlowych. Dlatego teraz zdecydowaliśmy się rozpocząć tam również działania medialne promujące naszą firmę i jej produkty. Mamy nadzieję, że tym samym weprzemy naszych partnerów handlowych, którzy aktywnie działają na niemieckim rynku – tłumaczy Bożena Ryszka, Kierownik Działu Marketingu i PR. Szeroko zakrojone działania obejmują przede wszystkim niemiecką prasę branżową, w tym takie tytuły jak: Bauelemente BAU, Glas+Rahmen, Die Fassade czy Glaswelt. Komunikacja skoncentrowana jest na mediach b2b ze szczególnym uwzględnieniem mediów skierowanych do inżynierów budowlanych i architektów. Zostały w niej uwzględnione również media typu Special Interest oraz biznesowe. Aluprof PRESS BOX

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele