AM Art-Media podjęła współpracę z Fundacją Dorastaj z Nami

AM Art-Media Agencja PR rozpoczęła współpracę non profit z Fundacją Dorastaj z Nami. Fundacja, poprzez swoje działania, wspiera edukację dzieci osób poszkodowanych w trakcie pełnienia służby publicznej, m.in. strażaków, policjantów i żołnierzy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Misją Fundacji Dorastaj z Nami jest wspieranie edukacji dzieci osób poszkodowanych w trakcie pełnienia służby publicznej – m.in. policjantów, żołnierzy, strażaków czy ratowników górskich. To wsparcie realizowane jest poprzez fundowanie stypendiów edukacyjnych. Środki na nie znajdują się dzięki hojności partnerów i darczyńców – m.in. wielkich instytucji finansowych i liderów rynkowych z różnych branż.

- Chcemy zapewnić dzieciom przepustkę do lepszego jutra, zapewniając środki na ich edukacjęmówi Magdalena Pawlak, Prezes Zarządu Fundacji Dorastaj z Nami – Współpraca z AM Art-Media z jednej strony ma wspierać informowanie o bieżących działaniach Fundacji, a z drugiej – pomóc w promowaniu naszej misji wśród kolejnych potencjalnych partnerów – dodaje Prezes.

Współpraca Fundacji z Agencją obejmuje usługi z zakresu doradztwa public relations oraz media relations, w tym m.in. bieżące informowanie o najważniejszych wydarzeniach dotyczących działalności Fundacji Dorastaj z Nami. Agencja zajmie się obsługą Gali Fundacji w Pałacu Prezydenckim 15 grudnia br. Podczas tego wydarzenia nastąpi przekazanie stypendiów dla dzieci polskich żołnierzy poległych w Iraku i Afganistanie, wręczanych w ramach akcji „Misja: SEMPER FI”. Akcja jest objęta Honorowym Patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Bronisława Komorowskiego.

- Nasza Agencja ma doświadczenie we wspieraniu projektów CSR, Fundacja cieszy się dużą renomą i prowadzi niezwykle potrzebne działania. Jestem przekonany, że ta synergia przyniesie bardzo dobre efekty. Współpracę rozpoczynamy już teraz, od wspomnianej Gali w Pałacu Prezydenckim, a przed nami kolejne wspólne projekty – mówi Arkadiusz Bińczyk, dyrektor generalny AM Art-Media.

Jak podkreśla dyrektor generalny AM Art-Media, zakres współpracy będzie obejmował nie tylko obsługę medialną wydarzeń organizowanych przez Fundację i docieranie z bieżącymi informacjami do mediów. Agencja chce wspomóc komunikacyjnie proces zachęcania firm i instytucji do włączenia się w działalność Fundacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online