AM Art-Media wspiera światowego producenta soczewek kontaktowych

AM Art-Media Agencja PR rozpoczęła współpracę z Johnson & Johnson Vision Care, światowym producentem miękkich soczewek kontaktowych marki ACUVUE®.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Współpraca dotyczy działań public relations i media relations mających na celu promocję zdrowia i profilaktyki w zakresie ochrony wzroku.

- Nasze działania w dużej mierze opierają się na promowaniu profilaktyki zdrowotnej – mówi Artur Rosa, General Manager CEE, Vision Care. – Współpraca z agencją AM Art-Media ma na celu przede wszystkim budowanie świadomości potrzeby korekcji wzroku, promowanie soczewek kontaktowych jako jednej z metod korekcji wzroku i podkreślenie unikalnych zalet produktów marki ACUVUE®.

Jednym z priorytetów firmy Johnson & Johnson Vision Care jest zaangażowanie w działalność CSR, a także prowadzenie projektów edukacyjnych pod nazwą ACUVUE® Eye Health Advisor® skierowanych zarówno do specjalistów jak i pacjentów. Działania te propagują właściwą ochronę, korekcję i zdrowie oczu, i w jej  ramach Johnson & Johnson Vision Care organizuje m.in. Międzynarodowe Sympozjum Naukowe (w tym roku już po raz 6.), szkolenia dla okulistów i optometrystów, prowadzi też program edukacyjny dla uczniów gimnazjum. Johnson & Johnson Vision Care to także firma, która aktywnie włącza się do działań promujących Światowy Dzień Wzroku.

Problem zaburzeń wzroku jest dziś jedną z chorób cywilizacyjnych. Na całym świecie z powodu podobnych schorzeń cierpi już 284 mln ludzi. Zdaniem ekspertów dzięki właściwej profilaktyce i terapii można zapobiec upośledzeniu wzroku u ponad 80 proc. chorych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"