Bielenda szuka ambasadorki w social media

Bielenda rozpoczyna kampanię promocyjną #ambasadorkaBielenda2018, której celem jest promocja kosmetyków marki wśród młodych kobiet. Akcję prowadzi Great Story Community / Cappuccino Public Relations we współpracy z działem marketingu Bielanda.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bielenda szuka ambasadorki w social media

Głównym elementem kampanii jest konkurs na nową ambasadorkę marki, która podpisze z firmą roczny kontrakt oraz weźmie udział w sesji zdjęciowej i kampanii reklamowej skierowanej do millenialsów.

Działania prowadzone są w internecie (media społecznościowe, portale), prasie (magazyny kobiece) i w radio. Dodatkowo obejmują działania influencer marketingu. Aktywności zaplanowane są do września br.

Projekt, wspólnie z działem marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne, realizuje agencja Great Story Community / Cappuccino Public Relations w ramach stałej współpracy z marką.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7