Nośniki z segmentu premium oraz powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych, które zainstaluje AMS będą funkcjonować już w ramach nowych przepisów obowiązujących już po wprowadzeniu uchwały krajobrazowej.
Na ulice Gdańska wrócą wolnostojące nośniki reklamowe z segmentu premium, które w swojej ofercie ma AMS. Firma w postępowaniu przetargowym, dotyczącym umieszczania nośników reklamowych w pasach drogowych, wygrał 7 z 14 oferowanych przez miasto pakietów.
Możliwość umieszczania nośników w pasach drogowych to kolejny etap porządkowania przestrzeni publicznej zgodnie z Uchwałą Krajobrazową Gdańska. Tam, gdzie jest to dozwolone, będą mogły stanąć nośniki o formie i wymiarach zgodnych z uchwałą. Firmy, które wygrały przetarg, oprócz opłaty za możliwość ustawienia nośników, zobowiązały się do posadzenia w pasach zieleni drzew i ich pielęgnacji. W sumie dzięki temu posadzonych zostanie dzięki temu 170 drzew.

Z kolei w postępowaniu konkursowym dotyczącym obsługi i eksploatacji wiat przystankowych z możliwością zainstalowania gablot reklamowych typu citylight AMS wygrał pakiet 153 wiat przystankowych w centralnych punktach Gdańska. Tym samym firma poszerzyła dotychczasową ofertę reklamy na nośnikach premium citylight i citylight o 25 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zielone-dachy-na-przystankach-w-warszawie-wspolny-projekt-ams-i-ztm,7170129572108417a ##
- Nasza oferta się powiększa - to dobra informacja zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów, którym zależy na reklamie w najlepszych lokalizacjach Gdańska - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. - Wprowadzona w tym mieście w 2018 r. Uchwała Krajobrazowa znacząco zmniejszyła możliwości reklamy w przestrzeni publicznej. Cieszymy się, że wygrane przetargi zapewnią naszym klientom ciągłość działań reklamowych - dodaje.

W Gdańsku, poza reklamą na nośnikach citylight w wiatach przystankowych i wkrótce na nośnikach z segmentu premium, AMS oferuje klientom dotarcie do odbiorców poprzez wiele innych punktów styku z reklamą: nośniki Digital Indoor w galeriach handlowych, sieć bankomatów Planet Cash oraz kanał Move TV w klubach fitness z segmentu premium, a także pojazdy komunikacji miejskiej i podmiejskiej.











