Andrzej Wiśniowski z tytułem Osobowość Roku 2019 w konkursie "Diamenty Top Industry"

Andrzej Wiśniowski, twórca i właściciel marki WIŚNIOWSKI, otrzymał tytuł Osobowość Roku 2019 w ramach „Diamenty Top Industry”. Konkurs wyróżnia spółki i przedsiębiorców, którzy w szczególny sposób odznaczyli się na scenie przemysłowej. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się podczas konferencji Top Industry Summit w środę, 23 października w warszawskim hotelu Sheraton. Firma WIŚNIOWSKI, polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń obchodzi w tym roku swoje trzydziestolecie. Tytuł przedsiębiorcy, który przyczynia się do rozwoju polskiej gospodarki, to ukoronowanie 30 lat ciężkiej pracy. Stworzyłem coś unikatowego w skali kraju. Mam firmę ze 100% polskiego kapitału, z fabryką w Polsce, opartą na polskiej myśli kon­struktorskiej. Ciężko praco­waliśmy, żeby w całości zapanować nad procesem produkcji, tak by mieć pewność, że nasz produkt będzie dokładnie taki, jaki chcemy. Od początku do końca. W końcu na każdym jest moje nazwisko, to duże zobowiązanie – mówi Andrzej Wiśniowski. „Diamenty Top Industry” to prestiżowe wyróżnienie dla tych spółek i przedsiębiorców, którzy w szczególny sposób odznaczyli się na scenie przemysłowej. Ideą konkursu jest promowanie najnowszych technologii przemysłowych poprzez wyróżnienie tych przedstawicieli biznesu, którzy wdrażają nowe trendy w dobie czwartej rewolucji przemysłowej. Marka WIŚNIOWSKI wyróżni się na rynku technologią tzw. Przemysłu 4.0, dzięki czemu jest w stanie tworzyć produkty personalizowane, „szyte na wymiar” pod konkretne założenia klienta. U nas to klient generuje dane handlowe i produkcyjne. Dane typu kolor, wymiary, rodzaj produktu – trafiają do maszyn w fabryce bezpośrednio od klienta, który złożył zamówienie w salonie sprzedaży. Linie produkcyjne dostosowują się na bieżąco do spływających zamówień – nie trzeba niczego przestawiać, przełączać, zmieniać. Dlatego taką standardową produkcję masową mogliśmy uzupełnić o szerokie możliwości personalizacji – tłumaczy Katarzyna Świderska, dyrektor Marketingu marki WIŚNIOWSKI. W tym roku Diamenty przyznane zostały w ośmiu kategoriach. Kapituła składająca się z wybitnych przedstawicieli branży technologicznej doceniła nie tylko całe spółki, ale także konkretne produkty i osoby. W kategorii Osobowość Roku nagrodę przyznano Andrzejowi Wiśniowskiemu, twórcy i właścicielowi marki WIŚNIOWSKI. Statuetka ta jest wyróżnieniem dla osoby, która związana jest z przemysłem, może poszczycić się wybitnym autorytetem i jest rozpoznawalna poza branżą, której interesów broni.  „Diamenty Top Industry” to  nagroda przyznawana podczas Top Industry Summit. Aktualnie Andrzej Wiśniowski zatrudnia ponad 2100 pracowników i zawiaduje jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w tej części Europy. Marka WIŚNIOWSKI automatyzuje procesy i wskazuje kierunek, w jakim powinno zmierzać polskie budownictwo.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
grafika

Wiśniowski – Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30–letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno–produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i za granicą. WIŚNIOWSKI press box

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji