Anna Janicka dyrektorem wydawniczym, a Zbigniew Kokot dyrektorem biura reklamy w Fashion Group

Anna Janicka i Zbigniew Kokot objęli nowo utworzone funkcje w kierownictwie Fashion Group, wydawcy dwumiesięcznika „Fashion Magazine” i fashionpost.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Anna Janicka dyrektorem wydawniczym, a Zbigniew Kokot dyrektorem biura reklamy w Fashion Group
Anna Janicka i Zbigniew Kokot; fot. Fashion Group

Janicka została dyrektorem wydawniczym w spółce, gdzie nadzoruje pracę redakcji „Fashion Magazine”, odpowiada za ostatni relaunch magazynu i wdrożenie nowej linii wydawniczej, koordynuje współpracę z dystrybutorami.

Kokot został dyrektorem biura reklamy. W Fashion Group podlega mu biuro reklamy dwumiesięcznika „Fashion Magazine” oraz serwisu internetowego fashionpost.pl. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii reklamowej digital+ print oraz za projekty specjalne.

- Profesjonalizacja zespołu Fashion Group i pozyskanie ciekawych osób z rynku, z bogatym doświadczeniem wydawniczym, to ważny etap na drodze do dalszej ekspansji wydawnictwa. „Fashion Magazine” przeszedł właśnie relaunch, wkrótce nową odsłonę zyska fashionpost.pl. Wnikliwie przyglądamy się sytuacji na rynku pod kątem ewentualnych dalszych akwizycji. Naszym celem jest zbudowanie silnej grupy medialnej działającej w obszarsze fashion/beauty/lifestyle - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Marzena Michela Singh, redaktor naczelna i właścicielka magazynu „Fashion Magazine”.

Anna Janicka z rynkiem mediów związana jest od 13 lat. Przez ostatnich 7 lat związana była z Wydawnictwem Bauer, w którym pełniła funkcje redaktor naczelnej magazynu „Grazia”, a wcześniej dwutygodnika „Show”. W poprzednich latach pracowała m.in. w wydawnictwach Edipresse, Murator i Axel Springer Polska.

Zbigniew Kokot przeszedł do Fashion Group z Marquard Media, gdzie w ostatnim czasie odpowiadał za dział reklamy miesięcznika „Cosmopolitan” i organizację eventów dla wydawnictwa. Wcześniej związany był z radiem, m.in. RMF FM i ESKA.

Najnowszy numer „Fashion Magazine” na rynku ukazał się 20 września br. Magazyn został odświeżony, m.in. zwiększono jego objętość do 180 stron. Cena dwumiesięcznika wynosi 11,99 zł. Za jego dystrybucję odpowiadają: Garmond Press, Kolporter, Ruch S.A. i Polperfect.

- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku i naszych Czytelników poszerzamy objętościowo treści związane z modą, urodą, współczesnym stylem życia, tworzymy nowe działy - komentuje nam Anna Janicka. - Dzięki połączeniu luksusowego modowego magazynu o osiemnastoletniej tradycji, który pozwala na unikalną ekspozycję treści, z dynamicznym, bogatym w najświeższe informacje portalem lifestylowym umożliwiamy naszym klientom wykorzystanie efektu synergii - dodaje Zbigniew Kokot.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski