Anna Król ma wieloletnie doświadczenie w pracy z klientem biznesowym. Wcześniej pełniła funkcję business account managera w Netii, zarządzała też relacjami z mediami w sektorze bankowym i konsultingowym. Współpracowała z agencjami PR (Dynamics PR, PR & More, Vivace, Murano) przy organizacji eventów i obsłudze klientów premium.
Król związana była także z sektorem e-commerce, gdzie zarządzała działaniami logistycznymi, marketingowymi i sprzedażowymi. Jako twórczyni własnej marki e-commerce jest również doświadczona w działaniach brandingowych i reklamowych.
- Obsesja na punkcie klienta to jedna z naszych kluczowych wartości. Dlatego wciąż rośnie liczba partnerów i reklamodawców współpracujących w Iberionie oraz - co za tym idzie - intensywnie powiększa się dział sprzedaży. Anna udowodniła, że jest błyskotliwą i wyjątkowo utalentowaną osobą. Wierzę, że będzie nie tylko świetnym uzupełnieniem, ale w przyszłości filarem naszego biura reklamy – komentuje Maksymilian Tomanek, wiceprezes zarządu i współwłaściciel Iberionu.












