Anna Seroczyńska szefową marketingu w Lloyd Group

Anna Seroczyńska objęła nowo utworzone stanowisko head of marketing w Lloyd Group, w skład której wchodzą trzy marki - Lloyd Properties, Buy & Rent oraz Rent like home.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Seroczyńska szefową marketingu w Lloyd Group
Anna Seroczyńska

Seroczyńska odpowiada za stworzenie i implementację strategii marketingowej oraz reklamowej, współpracę z partnerami biznesowymi, a także bezpośredni nadzór nad działaniami z obszaru komunikacji marek.

Jak podaje firma, utworzenie nowego stanowiska jest efektem dynamicznego rozwoju całej Grupy, na którą składają się trzy spółki, pięć oddziałów ogólnopolskich oraz niemal 100-osobowy zespół. W lutym br. Lloyd Group przenosi się do nowego biura w przedwojennej kamienicy przy Placu za warszawską Halą Koszyki.

Anna Seroczyńska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Jako dyrektor kreatywna przez wiele lat rozwijała kompetencje strategiczne oraz realizowała projekty dla marek z sektora real estate, m.in. Orco (Złota 44), Atlas Estates, Ebejot, Red Development, Ancona, Soho i SMG Deutschland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa