Siwińska będzie odpowiedzialna za dalsze rozszerzanie oferty analitycznej i ekonometrycznej MediaHub, a także za nadzorowanie bieżących projektów i rozwój nowych. Ponadto do jej obowiązków będzie należało kontrolowanie procesów pozyskiwania, transformacji i magazynowania danych oraz wykorzystania istniejących już narzędzi i technologii.
Będzie raportowała bezpośrednio do Ewy Góralskiej, managing director w MediaHub.
- Procesy pomiaru i doboru odpowiednich narzędzi są dzisiaj nieodzowym elementem rozwoju agencji mediowych w Polsce i na świecie - mówi Ewa Góralska. - W MediaHub realizujemy nie tylko projekty lokalne, ale rowież międzynarodowe kampanie dla globalnych marek, dlatego Ania będzie współpracowała z globalnymi strukturami przy budowaniu szeroko rozumianej analityki również dla Klientów sieci. Procesy analizy danych i technologii to nasza przyszłość i właściwy kierunek, w którym zmierza MediaHub - dodaje.

Anna Siwińska doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji mediowej Wavemaker, a jej ostatnie stanowisko w tej firmie to analytics manager.
Jest absolwentką SGH (metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne).











