Żur na stanowisku menedżera ds. komunikacji Netfliksa będzie odpowiadała za działania wizerunkowe i komunikacyjne serwisu.
Anna Żur była już wcześniej związana z branżą rozrywkową, przez niemal dwa lata piastując stanowisko communications managera na Europę Środkowo-Wschodnią dla firmy Google wspierając m.in wprowadzenie na rynki części krajów CEE YouTube Music i nowej wówczas platformy dedykowanej dzieciom - YouTube Kids.
Netflix z rekordowym kwartałem
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. przeglądarkową wersję Netfliksa odwiedziło 4,76 mln polskich internautów, wykonując 65,96 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-ma-w-polsce-prawie-880-tysiecy-uzytkownikow-w-polowie-roku-ich-liczba-wzrosnie-do-997-tysiecy-imponujacy-wynik-dlaczego-netflix-jak-korzystac-ceny-oferta,7170522930787969a ##
W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.











