Aplikacja TapOn także na iOS i Windows Phone

TapOn – aplikacja mobilna, która ułatwia korzystanie z programów lojalnościowych i promocji – jest już dostępna na iPhone’y i komórki z Windows Phone. Jej użytkownicy mogą w prosty sposób gromadzić punkty za zakupy w sklepach i lokalach usługowych oraz wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Użytkownicy iPhone’ów i komórek z systemem Windows Phone mogą już korzystać z aplikacji TapOn, która w wygodny sposób premiuje zakupy dokonywane w sklepach i lokalach usługowych. Rozwiązanie zapewnia szybki dostęp do informacji o aktualnych programach lojalnościowych, promocjach i nagrodach. Pozwala też gromadzić punkty za zakupy i wymieniać je na nagrody, np. darmowe dania, zabiegi kosmetyczne, umycie auta czy noclegi w hotelu. W aplikacji można ponadto znaleźć listę aktualnych promocji i ofert specjalnych, które swoim klientom oferują punkty partnerskie. TapOn zadebiutował na rynku w połowie grudnia 2014 roku. Można z niego korzystać także na telefonach z systemem Android oraz przy użyciu tradycyjnej karty lojalnościowej. Po uruchomieniu TapOn użytkownik może samodzielnie sprawdzić liczbę zebranych punktów, zlokalizować pobliskie sklepy i lokale partnerskie oraz dodawać je do listy ulubionych. Żeby naliczyć punkty, skorzystać z promocji lub odebrać nagrodę, wystarczy zeskanować kod QR z telefonu na tablecie, który znajduje się w punkcie sprzedaży. – Zaletą TapOn jest możliwość uruchomienia programu lojalnościowego w niemal każdej dziedzinie handlu i usług. W ciągu miesiąca od startu nawiązaliśmy współpracę z kilkudziesięcioma partnerami. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi firmami, w tym z sieciami handlowymi – powiedział Michał Filipek, twórca systemu TapOn. Firmom TapOn daje możliwość samodzielnego przygotowywania nieszablonowych akcji promocyjnych, w pełni dostosowanych do charakteru prowadzonego biznesu. Mogą naliczać punkty, oferować zbieranie wirtualnych pieczątek lub przyznawać bonusy za zakup określonych produktów i usług. TapOn pozwala też informować klientów o prowadzonych akcjach promocyjnych oraz nagradzać ich za rozmaite aktywności, np. meldowanie się w lokalu lub samo przystąpienie do programu.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele