ARBOdestruction - od 5 do 8 mln odsłon dziennie w ARBOnetwork

Sieć ARBOnetwork wprowadza pakiet ARBOdestruction obejmujący emisję od 5 do 8 mln odsłon jednej reklamy w ciągu dnia. Z oferty skorzystały już domy mediowe obsługujące BP i Polkomtela.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach ARBOdestruction dostępna jest emisja double billboardów 750x200 lub triple billboardów 750x300 bez cappingu na wszystkich stronach należących do sieci ARBOnetwork. Określona reklama w ciągu jednego dnia może zostać wyświetlona od 5 do 8 mln razy.

Przedstawiciele ARBOnetwork przekonują, że taka intensywność emisji pozwala kampanii na uzyskanie świetnego efektu wizerunkowego oraz wygenerowania dużego ruchu na stronie, do której prowadzi kreacja. Ofertę ARBOdestruction wykorzystano już w akcjach reklamowych BP Ultimate (więcej na ten temat) i Bezliku Rozmów w Simplusie (więcej). Za planowanie mediów na potrzeby tej pierwszej kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a dla tej drugiej – Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu