Archiwum z dnia 2010.02.10
- 00:01 Monika Olejnik lepsza od Bogdana Rymanowskiego
- 00:20 „Pani Domu” znów będzie się ukazywać co tydzień
- 00:26 Jacek Żakowski podnosi widownię TVP Info
- 01:00 Prawie połowa użytkowników smartfonów nie kupuje aplikacji
- 01:00 Torfarm ma nową strategię rozwoju, zmieni nazwę na Neuca
- 01:00 Pol Aqua ma dwie umowy z Auchan Polska na 133 mln zł netto
- 01:00 Courteney Cox szuka dzieci
- 01:00 Niepewna przyszłość dwóch seriali
- 01:00 ŁubuDubu PR dla kliniki Artplastica
- 01:00 Nowe osoby w wydawnictwie Aude
- 01:00 Ponad 747 mln użytkowników komórek w Chinach
- 01:00 Bank Millenium miał 67,5 mln zł zysku netto w IV kw. i 1,5 mln zł w 2009 r.
- 01:00 Experian Hitwise: Google rządzi we Francji
- 01:01 TelForceOne rozważa kierowaną emisję akcji jeszcze w tym roku
- 01:01 Barbra Streisand nie chce stu milionów
- 01:01 W Tak Taku rozmowy za 0 groszy w usłudze “Numerki za Grosze”
- 01:02 4Frame dla Factory
- 01:02 Penélope Cruz i melancholia Larsa Von Triera
- 01:02 „Walentynkowy bukiet” reklamuje E-kwiaty.pl
- 01:02 KNF: Wartość kredytów konsumpcyjnych wyniosła 154,5 mld zł na koniec 2009 r.
- 01:02 Bruce Willis wyrywa gardło
- 01:03 Tom Cruise ma kolejną misję
- 01:03 Pierce Brosnan zakochany po uszy
- 01:03 Sharp drugi raz z rzędu na plusie
- 01:04 PZU zmniejszy zatrudnienie o 2316 osób w 2010 r.
- 01:04 Bardzo nieśmiała Lady GaGa
- 01:06 Dialog: nowa oferta głosowa i internetowa dla klientów TP SA
- 01:08 Goldenline.pl stworzy biuro reklamy dla Pomocni.pl
- 01:08 „Pocałunek wszechczasów” w internetowej promocji Philips
- 01:09 Beata Miciałkiewicz: z Harvard Business Review do Valkea Media CP
- 01:09 ARBOinteractive reklamuje Coca-Colę i Kasię w Facebooku
- 01:12 Omnicom: 15-proc. spadek zysku w IV kw.
- 01:17 Jakub Bogaczyński creative directorem Eskadry Opcom
- 01:21 Nestlé Junior: Mleko, które dzieci piją duszkiem
- 01:24 Nasodren reklamuje się „na zatoki” (wideo)
- 01:33 Więcej polskich internautów ogląda wideo niż słucha radia w sieci
- 01:36 „Dopasuj lokatę do swoich potrzeb” w kampanii PKO BP
- 01:39 Ludzie mediów i reklamy autorami przewodnika turystycznego
- 01:45 Facebook zmienia warunki współpracy z Microsoftem
- 01:52 Kot Rysiek i pies Winston: W Heyah nie ściemniamy (wideo)
- 01:55 Wirtualna Polska uruchomiła serwis o igrzyskach w Vancouver
- 01:58 TVP 2 reklamuje pasmo serialowe o 18:45
- 02:05 Kampania „freewolnych domen” home.pl nie dyskryminuje kobiet
- 02:46 Niemieckie tytuły Axel Springera zaczynają pobierać opłaty online
- 02:47 'CKM' liderem, spadek sprzedaż 'Playboya'
- 03:00 Nowy serial w TVN (wideo)
- 03:10 Siedemnastolatek poprowadzi „Panoramę”
- 03:19 Loginy na Allegro będą widzieć tylko uczestnicy aukcji
- 03:52 Duże spadki wśród miesięczników poradnikowych
- 04:36 Bohaterowie „South Park” ponownie w Canal+
- 09:59 Co Gwiazdy mówią o Humanie
- 11:40 Routery Netgear bardziej mobilne dzięki firmie Ericsson
- 12:11 Allegro partnerem "WP Trusted - Bezpieczny Nadawca"
- 12:22 Kino na randkę - pierwsza odsłona raportu Orange i New Age Media „Preferencje kinowe Polaków”
- 14:20 Generalny wykonawca Morskiego Parku Handlowego wybrany - Hochtief Polska rozpoczyna prace budowlane
- 22:33 Nowe reality-show w Czwórce
- 23:43 Najsłabsza od premiery sprzedaż 'Top Gear', 'Auto Świat' liderem