'CKM' liderem, spadek sprzedaż 'Playboya'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w listopadzie 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

masz / wirtualnemedia.pl / wm
masz / wirtualnemedia.pl / wm
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w listopadzie 2009 r. wyniosła 71 791 egz. i była o 1 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) , który sprzedał się w ilości 67 228 egz. (rok temu 67 102). Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedaż w porównaniu do listopada 2008 r. spadła o 10 proc. i wyniosła 60 455 egz. W listopadzie 2009 r. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie  39 448 egz., zyskując 15 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2008 roku. 

 

 

masz / wirtualnemedia.pl / wm
Autor artykułu:
masz / wirtualnemedia.pl / wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"