„Pocałunek wszechczasów” w internetowej promocji Philips

W sklepach internetowych i serwisie Facebook trwa kampania promocyjna marki Philips. Akcję pod hasłem „Pocałunek wszechczasów” przygotowały i realizują agencje Pride&Glory Interactive oraz Heureka.

Wojtas Tomasz
Wojtas Tomasz
Udostępnij artykuł:

W ramach internetowej kampanii sprzedażowej Philips w pięciu serwisach e-commerce trwa konkurs, w którym za kupno dowolnego produktu tej marki i opisanie pocałunku swojego życia można zdobyć nagrodę. Z kolei na Facebooku udostępniono aplikację, dzięki której internauci mogą wysyłać znajomym pocałunki.

grafika

Akcja – zaplanowana do 8 marca – obejmuje serwisy Agito.pl, Euro.com.pl, Topmarket.pl, Redcoon.pl i Morele.net. Kampanię przygotowały i realizują agencje Pride&Glory Interactive oraz Heureka, przy czym ta pierwsza zajęła się produkcją.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów