Archiwum z dnia 2013.04.16
- 01:10 Olejek do pielęgnacji włosów
- 01:35 RiMatrix S – centrum danych z nową strategią
- 02:08 „Zyskuj z Plusem” w programie lojalnościowym dla sklepów
- 02:19 „Supa Strikas 3” od maja na antenie teleTOON+
- 02:38 Kredyt w złotych bardziej opłacalny niż kredyt we franku
- 02:55 MTV Polska i sieć H&M ze wspólną akcją promocyjną
- 03:08 „Kto sięgnie po mistrzostwo?” - Tauron Basket Liga reklamowana na outdoorze
- 03:12 Trzy nowe tygodniki „Dziennika Łódzkiego”
- 03:13 „Wrogie niebo 2” i „Prawda czy fałsz: zjawiska paranormalne 2” w Scifi Universal
- 04:08 „W 30 sekund do zwycięstwa” w kampanii Castrol Power 1
- 04:13 Sprzedaż nieruchomości nie musi dać przychodu
- 05:03 Turniej Speedway Best Pairs z Torunia na antenie Eurosportu
- 05:49 Agnieszka Masztalik w 2mgroup
- 06:36 E.C.H.O. Communications dla Dwa plus Dwa
- 07:08 „Nonstop you” w kampanii Lufthansy
- 08:00 Allianz w Olivia Business Centre
- 08:15 Magdalena Banasik: z Havas do K2
- 08:16 Chmura obliczeniowa zmienia rynek tradycyjnego oprogramowania
- 08:20 Empik w metrze zachęca do czytania
- 08:21 Walk Creative wypromuje Europejskie Forum Nowych Idei
- 09:00 T-Mobile: zmodernizowana sieć obejmuje połowę Polski
- 09:08 Viscoplast: stopy go uwielbiają! (wideo)
- 09:11 Dla kogo wspólne rozliczenie z małżonkiem lub dzieckiem
- 09:14 Jacek Balicki, Dyrektor Marketingu Samsung Electronics Polska, Człowiekiem Roku 2012 w konkursie Impactory
- 09:21 Wydatki na dojazd do pracy można odliczyć w zeznaniu podatkowym
- 09:37 Co w serialu "Newsroom 2"? (wideo)
- 10:02 Marta Kamińska, Dawid Maj i Mateusz Jońca w Novem Group
- 10:08 Dwa numery na karcie SIM w Play
- 10:29 Serwis pogodowy Wirtualnej Polski w nowej odsłonie
- 10:44 "Wszędzie w Unii" - promocja roamingu w Plusie
- 11:00 Produkty Humana zgodne z zaleceniami ekspertów żywienia
- 11:00 Studenci Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie zwycięzcami konkursu EY Financial Challenger
- 11:00 Nie pozwól utrzeć sobie nosa
- 11:12 Prace Doroty Buczkowskiej w kolekcji Fundacji Sztuki Polskiej ING
- 11:18 Moda w stylu marynarskim od KiK
- 11:18 TEDMED Live 2013 Warsaw
- 11:30 Inwestorzy postrzegają dzieła sztuki jako nową kategorię aktywów
- 11:32 Płyty ROCKTERM – kolejna premiera od ROCKWOOL
- 11:35 Wesley Snipes zagra w filmie "Niezniszczalni 3"
- 11:47 Ratunkiem dla PKP jest jej prywatyzacja
- 12:30 Stanisław Kluza: Parabanki zyskują, bo nadmierne regulacje wobec SKOK-ów i banków spółdzielczych
- 12:30 Jak zwiększyć dochodowość firmy – wyniki badania CEM+™ 2013
- 12:32 Bank BGŻ dba o bezpieczeństwo młodych rowerzystów
- 12:39 Biedronka podnosi płacę minimalną, podwyżki dla kilku tysięcy pracowników
- 12:44 Rozwiń swoje kompetencje zawodowe
- 12:51 Audiobooki dla dzieci: bajki i klasyka z okazji Roku Lutosławskiego
- 13:00 Polscy uczniowie poznają Afganistan i pomagają
- 13:00 Dom w dom, czyli najnowsza aplikacja na Samsung Smart TV
- 13:02 Stelaż Roca utrzyma nawet samochód!
- 13:02 Kwietniowy Barometr Carrefour: koniunktura lepsza, lecz wciąż na minusie
- 13:03 V Europejski Kongres Gospodarczy i pięć nowych wydarzeń towarzyszących
- 13:27 Tom Cruise w filmie "Yukikaze"
- 13:41 Havas Worldwide Warsaw z kampanią dla nowości marki Lubella
- 13:43 netPR.pl sprawdza przystępność języka polskich PR-owców
- 14:08 BZ WBK wprowadzi nowe rozwiązania bankowości mobilnej. Stawia na smartfony i tablety
- 14:22 Zwiększenie alimentów – jak to zrobić?
- 14:29 Strachy Na Lachy i Frank Turner wystąpią w Jarocinie
- 14:42 Były chłopak Shakiry chce od niej 65 milionów funtów odszkodowania
- 14:49 Niebieski trafia na salony
- 14:54 BC MFD Media Communications odpowiada za Światowy Dzień Serca
- 15:04 IndieLisboa - 10 urodziny niezależnego festiwalu filmow
- 15:06 Amber Project Group z Monday PR
- 15:08 Komiksowy Wilq bohaterem kampanii Hoop Coli (wideo)
- 15:11 Pożyczki zmieniające życie w kampanii Provident Polska (wideo)
- 15:12 Twórcza przestrzeń z mfp®
- 15:20 Deftrans i Defra na XI Targach Grupy PSB
- 15:25 JCommerce zaprasza na spotkanie z QlikView w Krakowie
- 15:28 Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski reklamują Play dla Firm (wideo)
- 15:32 JCommerce z QlikView na Golf Business League
- 15:32 Brand Partnership Discovery Media niestandardowo i regionalnie dla SHARP AQUOS
- 15:33 Rod Stewart: It's Over (wideo)
- 15:37 Toruń za pół ceny
- 15:39 Nadciąga ciemność ze "Star Trekiem" (wideo)
- 15:42 Trudny dla pracowników. Rynek pracy w czasie spowolnienia gospodarczego
- 16:00 Arkadiusz Jakubik czyta powieść w Vox FM
- 16:05 Hałas w domu – jak z nim walczyć?
- 16:11 Nowa oferta Play dla firm z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami
- 16:17 RACIBÓRZ STAWIA NA EKOLOGIĘ
- 16:25 Nowe pralki
- 16:28 Onet reklamuje się „non stop” (wideo)
- 16:34 Poznaniacy inwestują w droższe mieszkania
- 16:39 Nowa formuła Sopro podczas MUREXPO
- 16:42 SMART wyróżniony za innowacyjność!
- 16:46 Nowe klasyczne Dywany w Ofercie KOMFORT
- 17:02 Ekscytujące wyprawy z Travel Channel
- 17:04 Torby i torebki od LOFT37.PL
- 17:10 Klawiatura nie tylko dla graczy
- 17:17 Zawiadomił o kradzieży towaru, który sam przywłaszczył
- 17:20 Adrian Klarenbach poprowadzi audycję „Polski portret własny” w Radio Plus
- 17:28 Grey Worldwide Warszawa będzie reklamować Lotos
- 17:50 Kto słucha Radia Eska?
- 17:55 Krystyna Loska reklamuje telewizor Samsung EH5020 (wideo)
- 18:00 TVN wypłaci dywidendę
- 18:09 Rusza plebiscyt „Super Jedynki 2013”
- 18:11 GG rezygnuje z poczty mailowej
- 18:42 Trend w IT na 2013: Mobilny BI w chmurze
- 18:44 Drugi sezon serialu „Głęboka woda” stracił 1,63 mln widzów
- 18:44 Czy polski arbitraż jest lepszy od niemieckiego?
- 18:55 Coraz większe zadłużenie Polaków ciągle rośnie. To już 39,3 mld zł
- 19:00 Spada czytelnictwo dzienników, „Gazeta Wyborcza” liderem