Archiwum z dnia 2015.07.09
- 03:04 LoveBrands Relations będzie promować Navigator Capital Group
- 08:52 „Zamień i zarób!” w Puls 2
- 09:27 Ford wraca do Le Mans razem z Castrol EDGE
- 10:16 "Psychic Warfare" – nowy album zespołu Clutch
- 10:16 Krzysztof Wieszczek zagra w serialu „Przyjaciółki”
- 10:19 Nadchodzi drugi sezon serialu "Fargo"
- 10:24 InterRisk dostarczy poszkodowanym samochód zastępczy w godzinę
- 10:26 Susan Sarandon zagra w serialu "Graves"
- 10:30 Samsung Techonomic Index: Grecy kupują, Skandynawowie oszczędzają a Polacy?
- 11:00 Najdroższy i największy telewizor od LG już w Polsce
- 11:06 "The Infamous" - nowy serial kryminalny A&E
- 11:13 Powstanie czwarty sezon serialu "Rectify"
- 11:56 Raport EY: Pokolenie millenialsów bardziej wyczulone na niesprzyjające czynniki pracy i skłonne do zmiany zatrudnienia niż wcześniejsze generacje
- 11:59 Powstaną trzy kolejne sezony Miasteczka South Park
- 12:04 Elektroniczny Katalog Dekoral – nowy wymiar dobierania kolorów
- 12:09 "Billions" - nowy serial telewizji Showtime
- 12:52 Przygody Polaka, współpracownika „Rolling Stone” w hippisowskiej, pachnącej trawką Kalifornii
- 12:59 Jak budować ściany ekonomicznie?
- 13:00 Intymne piękno przywrócisz w Klinice VESUNA
- 13:16 Część internautów w USA mogła utratcić dane
- 13:59 GONG z obsługą strategiczno-kreatywną marki Johnson & Johnson
- 14:04 Dzień Buraka Cukrowego w Ciężkowicach z udziałem firmy ELDA
- 14:13 Gwałtowne letnie burze zagrażają komputerom i ważnym danym
- 14:34 Aleo bloguje o zakupach
- 14:36 Outsourcing usług istotny w biznesie
- 14:43 „Polska i Polacy" oczami internautów
- 14:49 Banki - wróg publiczny numer jeden
- 15:02 Jaka kara za ignorowanie wezwań fiskusa
- 15:03 Enea Challenge Family Run, czyli sport dla każdego!
- 15:42 Ostatnia okazja, aby ujrzeć Wizje!
- 15:55 Nie znasz, nie otwieraj!
- 16:56 Dobre perspektywy dla Poczty Polskiej. Status operatora wyznaczonego przyspieszy rozwój
- 17:23 Amwin realizuje kolejną inwestycję dla firmy ZOBAL
- 18:00 Sony z Foo Fighters będzie promować format dźwiękowy o wysokiej rozdzielczości (wideo)
- 18:23 Kosmonauta Mirosław Hermaszewski reklamuje internet Tooway
- 18:29 PLL LOT z identyfikacją wizualną ujednoliconą przez Brand Support
- 18:45 Archer D9 - nowy router z modemem ADSL2+ od TP-Link
- 18:50 ZenFone 2 od Asusa w sprzedaży w Polsce od 1499 zł (wideo)
- 18:51 Kampania „Za Grolsch kultury” w wakacyjnej odsłonie festiwalowej
- 18:55 Samsung szykuje dwa smartfony Galaxy: J2 za 100 dolarów i V Plus za 80 dolarów
- 19:00 Strategię badań, rozwoju i innowacyjności ma tylko jedna trzecia polskich firm
- 19:33 Tidal z planem rodzinnym, 50 proc. zniżki na każde dodatkowe konto
- 20:29 Cykl animacji o Rybce w MiniMini+
- 20:40 Microsoft tnie koszty, zwolni prawie 8 tysięcy pracowników
- 20:42 UPC wprowadza nowe pakiety telewizji i internetu dla firm
- 21:00 Nowa wersja WordPressa z lepszym formatowaniem tekstów, modyfikacją layoutu i personalizacją
- 21:05 Kujawsko-pomorskie szuka firmy marketingowej, wymagana osoba z tytułem doktora habilitowanego
- 21:05 Garden of Words wypromuje Starbucks w Europie Środkowej
- 21:10 Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski associate creative directorami w VML Poland
- 21:15 Anna Godek-Biniasz dyrektorem zarządzającym Zetha Media
- 21:17 MTG inwestuje w e-sport. Kupiła 74 proc. udziałów w ES za 78 mln euro
- 21:20 San Markos z bohaterem reklam powitała Vision Express w nowym biurze (wideo)
- 21:23 Starcom zajmie się globalnie obsługą Etihad Airways Partner
- 21:30 „Podejmij wyzwanie smaku” w wakacyjnej kampanii Pepsi (wideo)
- 21:35 Reklama Smirnoffa zakazana za sugerowanie, że alkohol gwarantuje sukces towarzyski (wideo)
- 21:36 Tomasz Nawój: z H2O Creative do FCB Warsaw
- 21:38 Artur Malinowski: z Media Direction OMD do Carat Polska
- 21:50 Logitech z nowym logo w wielu wersjach stawia na design
- 21:53 Praca w Mordorze na Domaniewskiej dla wielu spełnieniem marzeń (infografika)
- 21:55 Partner of Promotion i Global Marketing wypromują polskie mięso za granicą
- 21:56 Radio Szczecin nadaje serwisy wideo w internecie
- 21:57 Przemysław Wzorek dyrektorem marketingu Telewizji Puls
- 21:59 Polski oddział Starcom Mediavest Group z centrum kompetencyjnym sieci SMG w Europie
- 22:05 Burda z pakietem kontrolnym Showroom.pl. Powstaje niemiecka wersja
- 22:12 Główny Inspektor Farmaceutyczny zarzucił „Twojemu Stylowi” reklamowanie w artykule leku na receptę
- 22:12 Więcej reklam piwa w telewizji i magazynach, Lech przed Tyskim i Żywcem
- 22:13 Reklama Stymenu z seksownymi asystentkami dyskryminuje kobiety, ale nieszkodliwa dla dzieci (wideo)
- 22:14 Maciej Klepacki zrezygnował z zarządzania Grupą Bankier.pl
- 22:14 TVN Style na czele stacji lifestylowych w I półroczu. Polsat Food z największym wzrostem
- 22:15 Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła o 140 tys. egz.. Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie
- 22:16 Facebook zmienia ikonę znajomych, kobieta na pierwszym planie
- 22:18 „Fakt” usunął z portalu teksty o wakacjach Oliviera Janiaka. „Na dobrowolne, publiczne przeprosiny nie liczę”
- 22:20 Vectra zmienia dokumenty abonenckie, można rozwiązać umowę
- 22:35 Naczelny Reutersa: dziennikarze i roboty nie są wrogami, wydawcy będą potrzebować jednych i drugich
- 22:59 Korwin Energy Drink reklamowany przez Mariana Kowalskiego (wideo)
- 23:00 KRRiT chce dostępu do aplikacji wszystkich startujących w konkursie na zarząd TVP i Polskiego Radia
- 23:20 Roboty mogą tworzyć informacje, ale nie zastąpią dziennikarzy (opinie)
- 23:30 TVP1 szykuje program „Młodzi lekarze”