Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w I półroczu 2015 roku wyniósł 0,66 proc., po wzroście względem I półrocza 2014 roku o 1,54 proc.Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,84 proc. i wyniósł 0,55 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,50 proc., po wzroście o 6,38 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 40 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w I półroczu 2015 roku wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca dziewiątego na ósme.
Z szóstej na siódmą pozycję spadła stacja Kuchnia+, która w rankingu straciła najwięcej. Jej średni udział w analizowanym okresie zmniejszył się bowiem o 25 proc. do poziomu 0,09 proc.Na przedostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku to 0,01 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w I półroczu br. wyniósł 0,91 proc., po wzroście o 2,25 proc.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,77 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 5,48 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział poszedł do góry o 9,52 proc. i wyniósł 0,69 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polo-tv-na-czele-kanalow-muzycznych-kino-polska-muzyka-o-80-proc-do-gory ##
Największy wzrost w tej grupie, wynoszący 50 proc., zanotował kanał Domo+, który osiągnął 0,12 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (30,77 proc. do 0,09 proc.) straciła Kuchnia+.











