Archiwum z dnia 2018.07.02
- 00:00 W czasie mundialu TVP przyciąga w internecie na dłużej niż Google, Facebook i Wirtualna Polska (TOP20)
- 00:05 Ofensywa strategia Agory, spółka wyda na inwestycje 930 mln zł
- 00:11 Polska Fundacja Narodowa: Cezary Jurkiewicz i Maciej Świrski mają odejść z zarządu. Zastąpią ich Anna Ferens i Robert Lubański?
- 01:32 Ponad 70% nowych mieszkań Polacy kupują za gotówkę
- 09:52 Bezpieczny dom podczas wakacyjnego urlopu
- 09:57 Zadbaj o porządek w domu z odkurzaczem pionowym PRIME3
- 12:23 Szybki i efektowny deser na lato? Panna cotta w sezonowej odsłonie
- 12:39 Dominacja Rekord FM w Radomiu. RMF FM wyprzedziło Jedynkę, Eskę i Radio ZET
- 13:38 Cydr Lubelski Spragnieni Lata - muzyczny ferment we Wrocławiu!
- 14:42 Zapach kawy o poranku
- 14:51 Zawór odpowietrzający GAMMA. Mały gabaryt, duża funkcjonalność
- 14:55 Firmy postrzegają RODO jako impuls dla biznesu
- 15:01 M4B partnerem technologicznym Komputronik Biznes
- 15:04 Kreatywny sposób na modernizację
- 15:09 xData przyspieszy rozwój twojego biznesu
- 16:46 Zdrowie rodziny w rękach kobiet – Polki organizatorkami leczenia bliskich
- 18:05 „Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w kwietniu
- 18:22 LoveBrands Relations realizuje kolejny projekt dla Novo Nordisk
- 18:26 Krzysztof Golonka: z Gamellon do TalentMedia
- 18:44 Według raportu niezależnej firmy badawczej Trend Micro Endpoint Security najlepszym rozwiązaniem na rynku
- 19:00 Letnie orzeźwienie z Naturalną Ice Tea od marki Herbapol
- 20:24 NaEkranie.pl tworzy dział Tech, na czele Emil Borzechowski
- 20:58 Ewa Pazera: z RSA Films do Papaya Films
- 21:42 Radio Kaszëbë z częstotliwością 104,5 MHz w Bytowie
- 22:00 Strażak reklamuje Apap Extra jako „szybką ulgę w silny bólu” (wideo)
- 22:07 Vodafone ogranicza współpracę z Wavemaker, będzie samodzielnie reklamować się w internecie
- 22:12 Mathieu Moraillon za Frano Susnjarę dyrektorem marketingu regionu wschodniego w Renault
- 22:15 Seriale „Ostre przedmioty”, „Famous in Love” i „Heathers” oraz europejskie dokumenty w HBO GO
- 22:16 Bollywood HD zmienia logo i odświeża oprawę
- 22:18 Asad Ayaz nowym globalnym szefem marketingu Disneya
- 22:20 Kierowcy od 1 października pojadą bez dowodu rejestracyjnego
- 22:21 Anwil przez kolejne trzy sezony sponsorem klubu koszykarskiego Anwil Włocławek
- 22:22 McDonald’s Polska ze specjalną kampanią na 50. urodziny Big Maca
- 22:28 Ewa Wachowicz twarzą marki Appetita
- 22:28 Burger King rozdaje za darmo burgery kobietom w Arabii Saudyjskiej
- 22:29 Siatkarz Andrzej Wrona promuje kapsułki piorące Ariel Pod (wideo)
- 22:30 Google planuje konsolę Yeti obsługującą gry w technologii streamingu
- 22:30 SMS-y będą ostrzegać przed zagrożeniami, rusza pilotaż systemu
- 22:30 Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił pozew „Wprost” przeciwko Sławomirowi Nowakowi
- 22:30 iPublicity zajmuje się komunikacją Teatru Żydowskiego
- 22:31 MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę mediową Adidasa
- 22:32 Instagram pozwoli twórcom w Stories na dodawanie legalnej muzyki
- 22:32 Galaxy Note 9 podobny do poprzednika, z baterią 4000 mAh i 512 GB pamięci na dane
- 22:33 RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)
- 22:33 Ziemkiewicz i TV Republika: Agora się zwija. Karnowski: bzdury, media konserwatywne to przy niej żebraki
- 22:33 Jim Carrey w filmie "Sonic the Hedgehog" zagra Doktora Eggmana
- 22:34 Inea nie jest już sponsorem tytularnym stadionu Lecha Poznań
- 22:34 John Goodman i Danny McBride w serialu "The Righteous Gemstones" HBO
- 22:35 Marcin Góralski na czele działu social media Made in PR
- 22:36 Platige Image podpisał aneksy do umów kredytowych z Raiffeisen Bank Polska
- 22:37 Taktyka wygodnego kibicowania w domu w reklamie IKEA (wideo)
- 22:37 Orange i T-Mobile przedłużają rozmowy w sprawie sieci światłowodowej
- 22:38 Ruszyły castingi do "Wiedźmina" od Netflixa
- 22:38 Serial "Noc oczyszczenia" od września w telewizji
- 22:39 Władze TVP i Polskiego Radia z absolutorium za ubiegły rok
- 22:40 „Ex-tra zmiana” nowym programem Agaty Młynarskiej w TVN Style
- 22:41 Anna Gadecka i Krzysztof Bednarski nowym teamem kreatywnym w 180heartbeats + Jung v Matt
- 22:43 Agora rezygnuje z pism „Cztery Kąty”, „Ładny Dom”, „Dziecko” i „Niezbędnik Ogrodnika”. Pozostałe włącza do pionu „Gazety Wyborczej”
- 22:44 TVP na fazie grupowej mundialu z reklam ma cennikowo 171 mln zł
- 22:45 3,43 mln widzów fazy grupowej mundialu. Hitem mecz Polska-Kolumbia
- 22:46 Jan Pospieszalski przeniósł się z felietonami z „Do Rzeczy” do „Sieci”
- 22:46 Kanał klubowy Lech TV zmienił się w Inea Stadion. Stacja dostępna w sieci Inea
- 22:47 Izba Wydawców Prasy popiera dyrektywę o jednolitym rynku cyfrowym. Chrabota: bez niej rynek prasy opiniotwórczej zniknie
- 22:48 DaWanda po 12 latach kończy działalność, jej sprzedawców i klientów przejmie Etsy
- 23:22 Agnieszka Romaszewska-Guzy rezygnuje z występów w „Loży prasowej”. „Nie bojkotuję TVN24, ale nie przyłączam się do chóru”
- 23:33 Facebook, Fotka i NK.pl przyciągają najbardziej. GG, Google+ i Ask.fm w dół - mocno w górę Musical.ly i WhatsApp (TOP16)
- 23:40 Apple Pay ma w Polsce 150 tysięcy użytkowników. „Na początku 2019 roku może być pół miliona”
- 23:44 Drugie urodziny OKO.press. „Miesięcznie 140-145 tys. zł od czytelników”