Archiwum z dnia 2018.08.20
- 11:11 Galeria Katowicka - dobry klimat dla najemców
- 11:26 Grześki & paczka Jazda do szkoły - odjazdowa promocja marki Grześki
- 12:14 W letnie upały postaw na lody owocowo - jogurtowe!
- 12:24 Optegra z kampanią „Przejdź na sokoli wzrok"
- 13:03 Sprzątanie miejsc publicznych – duży problem polskich miast
- 13:49 Sprzedaż „Sieci” spadła o 42 proc., „Gazeta Polska” o 31 proc. w dół
- 14:40 United Airlines ruszyły z globalnym przetargiem na obsługę mediową i obsługę w internecie
- 15:16 FRoSTA na tropie egzotycznych smaków
- 17:33 Muzyka zawsze tam gdzie Ty z głośnikiem BT13GY Blaupunkt
- 17:45 Duże okna z PVC-U wizytówką nowoczesnego domu
- 17:54 Strefa na dzień dobry
- 18:06 Wielkie wydarzenie dla dzieci w Warszawie - 26 pomp wodnych dla Afryki od 4F i Cisowianki
- 18:10 „Men’s Health” liderem sprzedaży w maju, choć stracił najwięcej
- 18:25 Netatmo nowym klientem Sarota PR
- 19:29 Loteria konsumencka wspiera tegoroczną edycję Red Bull 111 MegaWatt
- 20:40 Pop Up Grupa obsługuje strategicznie Bohoboco
- 21:19 Joanna Berger odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną w JLL
- 22:00 TVP Info na wyższej pozycji EPG w Multimedia Polska
- 22:10 Wojna gangów w reklamie „Escape” marki Audi (wideo)
- 22:11 Jeden na 40 lotów Polaków jest opóźniony lub odwołany. Jak dochodzić odszkodowania
- 22:11 Wrażenia z jazdy Hansa Zimmera w reklamie „Scoring the drive” marki Range Rover (wideo)
- 22:17 Instytut Żywności i Żywienia chce zatrudnić agencję PR
- 22:18 6-sekundowe niepomijalne reklamy na Cda.pl
- 22:20 Lech rozdaje Maluchy w kampanii z udziałem Michała Jesionowskiego z „Miłośnicy czterech kółek”
- 22:23 Rząd dopłaci do czynszu 54 tysiące
- 22:25 Dziecięce marzenia reklamują szkolną ofertę Empik.com (wideo)
- 22:29 Nastolatek włamał się do sieci Apple, bo chce dostać pracę w tej firmie
- 22:30 Martyna Wojciechowska reklamuje nową kolekcję biżuterii W. Kruk (wideo)
- 22:30 „Wyprawa na dno” od 26 sierpnia w National Geographic
- 22:31 Coca-Cola przenosi obsługę brandów napojów niegazowanych z McCanna do Publicisu
- 22:31 Kolporter ma ponad 50 proc. udział w rynku dystrybucji prasy
- 22:32 Reserved promuje się we wrześniowym numerze brytyjskiego "Vogue"
- 22:32 Artur Jastrzębski: z PWC Polska do Publicis Media
- 22:32 "Made For Now" - Janet Jackson wraca w stylu reggaeton
- 22:33 Sukces Roberta Biedronia w Słupsku jest niemożliwy do powtórzenia w wyborach parlamentarnych czy prezydenckich
- 22:33 "Sexy Beast" serialem dla Anonymous Content i Paramount Television
- 22:33 "The Predator" w reżyserii Shane'a Blacka w kinach od 14 września
- 22:33 Polsat News na nośnikach Ströer w Warszawskim Metrze
- 22:35 Barbara Kurdej-Szatan, Julka Cymbaluk i Szymon Radzimierski wracają do szkoły w kampanii New Balance (wideo)
- 22:36 Piotr Fronczewski w reklamie serialu "Rojst". Emisji spotu odmówił TVN
- 22:36 Renée Zellweger zagra w serialu "What/If" Netfliksa
- 22:37 LOT rusza z konkursem na plakat z okazji 90-lecia marki
- 22:38 Marquard Media Polska ze spadkiem wpływów o 22 proc. i 10,6 mln zł straty. Wycena Papilota obniżona z 6,6 do 1 mln zł
- 22:38 Norbi poprowadzi jesienią „Jaka to melodia?”. Nowa scenografia, ale bez disco polo
- 22:39 Google wprowadza tryb poufny do mobilnego Gmaila
- 22:39 Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net z największym wzrostem wydatków na reklamę po I połowie br., w dół Aflofarm, Volkswagen i Unilever (Top10)
- 22:40 TVN24 liderem w lipcu, Telewizja Republika straciła najwięcej. Słabe wyniki wPolsce.pl
- 22:41 Uber najpopularniejszą aplikacją komunikacyjną w Polsce
- 22:41 "10 dowodów" z Jackiem Braciakiem to kampania o alkoholizmie kobiet
- 22:41 Koncepcyjne grafiki ujawniają składany smartfon Samsunga z ekranem 7 cali
- 22:41 Fokus TV na czele kanałów dokumentalnych w lipcu. Polsat Doku zyskał najwięcej
- 22:42 „Kuchenne rewolucje”, „Mam talent” i Masterchef” najdroższe w cenniku TVN na wrzesień
- 22:43 HGTV jesienią stawia na kontynuacje znanych programów. „Mamy świetnych prowadzących - ekspertów”
- 22:44 Top of the Top Festival zyskał 100 tys. widzów. 10,19 mln zł z reklam
- 22:47 TVP przez dwa lata wyda ponad 9 mln zł na obsługę podróży służbowych
- 22:49 Netflix testuje reklamy własnych filmów i seriali, użytkownicy oburzeni
- 22:50 Anna Lubowska rezygnuje z funkcji prezesa GroupM Polska, żegna się z WPP po 25 latach
- 22:51 „W rytmie serca 3” od 2 września w Polsacie. Emisja w dotychczasowym paśmie
- 22:59 "Watchmen" - nowy serial HBO. Za projekt odpowiada Damon Lindelof
- 23:10 Joanna Kurska pracuje w Netii, jest ekspertem ds. marki i mediów
- 23:11 „Pytanie na śniadanie” przestało zapraszać podróżnika Michała Cessanisa, bo jest gejem. „Podłość i nieporozumienie”
- 23:33 Blamaż Legii Warszawa w Lidze Europy osłabi jej finanse i wizerunek, ale nie pogorszy atrakcyjności Ekstraklasy (opinie)
- 23:36 Telewizja Republika szykuje anglojęzyczną stację Poland Daily. W ub.r. miała 13,3 mln zł wpływów i 2,4 mln zł straty
- 23:44 Kolporter przy 1,65 mld zł wpływów miał 56 mln zł zysku. Przychody i koszty w dół po sprzedaży terminali neoTU
- 23:44 ZPR Media przygotuje nowe „Jaka to melodia?”, prowadzącym Norbi. TVP o Janowskim: z jego strony nie było woli współpracy