Pop Up Grupa obsługuje strategicznie Bohoboco

Pop Up Grupa rozpoczeła obsługę strategiczną polskiej marki modowej Bohoboco. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zadaniem kolektywu jest opracowanie długofalowej strategii marki i jej komunikacji, które uwzględnią plany ekspansji brandu na rynki zagraniczne. Firma jest też odpowiedzialna za strategię komunikacji wizualnej i strategię produktu w najbliższym sezonie jesienno-zimowym. Pierwsze efekty współpracy będą widoczne w kolekcji otwierającej sezon jesień-zima 2018/2019. Zostanie zaprezentowana 25 sierpnia.

Po stronie klienta projekt koordynuje Michał Gilbert Lach – CEO i dyrektor kreatywny marki. Ze strony agencji nad projektem pracują Olka Kaźmierczak (strategia marki i komunikacji), Agnieszka Polkowska (strategia produktu) i Kaja Dobrzańska (strategia komunikacji wizualnej).

Współpracę nawiązano na najbliższe dwa sezony (jesień-zima 2018/2019, wiosna-lato 2019).

Markę Bohoboco tworzą dwaj projektanci, Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek. Obecnie ma pięć butików w czterech miastach w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów