Archiwum z dnia 2018.10.16
- 09:52 Aliganza odpowiada za komunikację marki Swarovski
- 10:26 Wyspa w kuchni
- 10:40 Firma KRISPOL startuje z zimową promocją
- 10:59 MODECOM trzeci rok z rzędu kontynuował tradycję obecności na Poznań Game Arena
- 11:52 Fakty i mity na temat smogu - czy na pewno wiesz, czym oodychasz?
- 13:32 „Henryk” z bijącym sercem pojedzie do Wodoktów
- 13:33 Distillers Limited - nowa mocna propozycja
- 13:40 Olbrzymi „Zegar Jurajski” z Czernicy odmierza czas w częstochowskiej galerii
- 13:45 Rak piersi – na czym polega nowoczesna profilaktyka?
- 14:36 Lotto Soudal – intensywny sezon na dwóch kółkach
- 15:01 Monika Klonowska w agencji El Padre
- 15:12 Nowe cele dotyczące redukcji emisji CO2
- 15:26 Rozpoczęła się rejestracja na International Automotive Business Meeting, najważniejsze biznesowe spotkanie branży motoryzacyjnej.
- 17:40 Remington przekonuje „Bądź sobą po swojemu”
- 18:08 Nivea z konkursem „Kup dla siebie, wygraj dla domu”
- 19:25 Przemysław Woźniak awansował w Spicy Mobile
- 20:26 Influencerki promują aplikację seep
- 21:21 Kucharek będzie reklamowany przy „Kuchennych Rewolucjach” i „Doradcy Smaku”
- 22:00 Škoda ujawniła nazwę nowego kompaktowego modelu
- 22:04 Rum Coin - moneta z rumem
- 22:09 Salesforce, Hilton i Mars najlepszymi miejscami do pracy (TOP 25)
- 22:11 Netflix i BBC pokażą serial "Dracula"
- 22:11 Kenneth Branagh, Tom Bateman i Gal Gadot w filmie "Śmierć na Nilu"
- 22:15 Onet wybiera w plebiscycie sportową Legendę Stulecia
- 22:17 LG na PGA 2018: nowe gamingowe monitory 32GK850F i 32GK650F
- 22:18 Pod rządami PiS Polacy czują się mniej dumni i bardziej podzieleni
- 22:18 Shay Mitchell w horrorze "The Possession of Hannah Grace"
- 22:20 Pracodawcy dają podwyżki, aby utrzymać pracowników
- 22:21 "A Confession" - nowy serial ITV. Martin Freeman łamiącym prawo detektywem
- 22:28 Sylwia Dobkowska objęła stanowisko brand PR coordinator w Danone
- 22:30 Cukierki Goplana Toffino promowane jako "gwiazdy wśród słodyczy"
- 22:30 Maciej Stuhr otworzył kanał na YouTube
- 22:30 „Douglas Pro” - nowa koncepcja sklepu premium marki Douglas
- 22:31 Kosmos w nowej kampanii Danonków (wideo)
- 22:31 W agencji Whites powstał dział kreatywny. Szefem Marcin Pabian
- 22:32 Ćwierć miliarda złotych – tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace’ów w Polsce w 2018 roku
- 22:32 Łaciate daje wygrać "górę siana" w nowej loterii
- 22:33 Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński w kampanii przeciw hejtowi "Pogromcy Złośliwości"
- 22:33 Agencje Hart i Viewfinder łączą się w Hart&Viewfinder. Na czele Monika Kubatek i Maciej Strzeszewski
- 22:34 Justyna Górecka-Siupik: z FoodCare do Homla
- 22:34 Onet zaczyna emisję programu „Prosto w szczenę” Wojciecha Szczęsnego i Łukasza Wiśniowskiego
- 22:35 Fortuna reklamuje się jako sponsor 1 ligi piłkarskiej (wideo)
- 22:35 Gong wygrywa przetarg na obsługę digitalową ING Banku Śląskiego
- 22:35 Fiona McKinnon general managerem T1 w Turner International. Krane Jeffery senior commercial directorem
- 22:36 Sarsa dołącza do grona ambasadorów Huawei
- 22:37 TVN nowym liderem. Seriale TVP2 i mecz Polska-Włochy hitami tygodnia
- 22:37 Polsat Games i Polsat Rodzina w ofercie UPC Polska
- 22:38 Enjoy 9 Plus i Enjoy Max - nowe smartfony Huawei
- 22:39 Messenger pozwoli użytkownikom na cofanie wysłanych wiadomości
- 22:39 Katarzyna Lis na czele marketingu Inteliwise
- 22:40 Google i Orange położą podmorski kabel światłowodowy pomiędzy Francją i USA
- 22:40 Łukasz Hetman i Łukasz Woźniak w zarządach spółek Grupy Asta
- 22:43 ZFPR: zmienione wymogi dla nowych i obecnych agencji członkowskich
- 22:43 Apple przejmuje Asaii, platformę do wyszukiwania muzycznych talentów
- 22:44 Wonga.com zawiesza współpracę z Affiliate44. „Chcemy polubownie zakończyć rozmowy”
- 22:44 Elon Musk myśli o budowaniu gigantycznych robotów do walki
- 22:44 TVN promuje na antenie głównej lokalne produkcje Discovery Channel
- 22:45 Jaś Dąbrowski przepyta obcokrajowców w kampanii Ptasiego Mleczka
- 22:46 „Sierocki na sobotę” gromadzi 583 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
- 22:47 Bartosz Dajnowski przeszedł z Onetu do „Dzień dobry TVN”
- 22:48 „BOOBlabla” na Messengerze i żel do każdej piersi w akcji Fundacji Rak’n’Roll (wideo)
- 22:48 TTV pokaże polską wersję reality „Orzeł czy reszka”.Twarze stacji zwiedzą Europę (wideo)
- 22:49 Zenith miał w ub.r. 8,64 mln zł zysku przy 467,41 mln zł przychodów
- 22:50 Prezes Kolportera: Rynek dystrybucji prasy nie jest zagrożony
- 22:53 Rusza kampania „Nie skreślaj życia tak prędko” (wideo)
- 22:54 Nie żyje Paul Allen, współzałożyciel Microsoftu
- 22:55 Właściciel Answear.com ze wzrostem wpływów o 71 proc. i 8,8 mln zł straty. W br. ma osiągnąć rentowność
- 23:08 „Miasto kobiet” wróci do TVN Style. „Jest potrzeba zderzania różnych punktów widzenia”
- 23:11 RadioMaryja.pl, Deon.pl Gloria.tv mocno w górę, strona Świadków Jehowy przyciąga najbardziej (TOP10 serwisów o religii)
- 23:15 Prace nad nowym studiem „Wiadomości” na finiszu. Trwają testy technologii
- 23:22 1,99 mln widzów „Pułapki”. Powstanie drugi sezon
- 23:55 Oddziały regionalne Telewizji Polskiej z 25,6 mln zł straty w pierwszej połowie br., tylko jeden na plusie