Archiwum z dnia 2018.11.07
- 10:59 Grupa FLPR wydziela agencję 360 stopni Factory of Look
- 13:22 Lafarge przedstawia w pełni zautomatyzowane Laboratorium Zmianowe w Cementowni Kujawy
- 13:26 Coraz mniej czasu na odblokowanie promocji WIŚNIOWSKI. Tylko do 30 listopada!
- 13:36 Produkty VALVEX nominowane w konkursie Dobry Design 2019
- 13:44 Na chłodne wieczory i rześkie poranki - termowentylator FHM401
- 14:19 Soudal dba o bezpieczeństwo
- 16:02 Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi honorowym patronem atestacji programu „Doceń polskie”
- 18:01 AM Art-Media wśród Strażników Pamięci 2018
- 18:02 Teatr Roma szuka firmy do obsługi jego kampanii outdoorowych
- 18:03 Pierwsze operacje endometriozy – w ramach hybrydowego leczenia tej choroby cywilizacyjnej we wrocławskiej Medicus Clinic
- 18:09 Effie Awards dla Nanovo
- 18:11 „Poczuj oszczędności, które płyną z prądem” w nowej kampanii PGE (wideo)
- 20:21 AMS rozwija z władzami miasta projekt „Digital Kraków”
- 20:48 „Chirurdzy 15” od 14 listopada w FOX
- 21:03 Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko
- 21:04 James Wolk zagra w serialu HBO "Watchmen"
- 21:04 Na początku 2019 roku bezrobocie może wzrosnąć
- 21:13 Nikola Motor szykuje autonomiczną ciężarówkę na wodór i prąd
- 21:21 HGTV pokaże czwarty sezon „Zgłoś remont”. Ruszają castingi
- 21:25 Sprzedaż tabletów w dół. W czołówce zyskuje tylko Huawei
- 21:27 W tym roku rynek gier będzie wart 135 mld dolarów
- 21:27 „Tajemnice wraków Bałtyku” w Canal+ Discovery
- 21:28 Zobacz zwiastun animacji "Corgi, psiak Królowej"
- 21:29 Tomasz Matynia za Piotra Matczuka szefem Centrum Informacyjnego Rządu
- 21:30 Rankomat radzi, jak nie przepłacić za OC (wideo)
- 21:30 Karol Bach odpowiada za finanse studia Techland
- 21:30 Gospodarz „Jaka to melodia?” TVP1 poprowadzi w Polsacie koncert „Disco Attack”
- 21:33 Pierwsza globalna reklama Lego na Boże Narodzenie wychwala magiczne właściwości klocków (wideo)
- 21:34 Cezik wraca z płytą „Ambiwalnięty"
- 21:34 RMF FM liderem w Rzeszowie w II i III kwartale. Eska awansowała na podium
- 21:35 „Gazeta Wyborcza” i „GPC” z największymi spadkami sprzedaży we wrześniu
- 21:36 Mariusz Ryciak wicedyrektorem marketingu w Oshee Polska
- 21:37 Indicator, Kantar Polska i Market Research World chcą zbadać wizerunek TVP
- 21:37 Email marketing w Polsce: najczęściej otwierane wiadomości o nieruchomościach
- 21:37 Polsat 11 listopada pokaże specjalny odcinek „Twoja twarz brzmi znajomo”
- 21:37 Bret Leece przeszedł z Dentsu Aegis Network do Havas Media Group
- 21:38 Maffashion reklamuje bieliznę Tezenis na billboardach
- 21:38 Film „Niepodległość” 12 listopada w Polsacie (zwiastun)
- 21:39 TalentMedia i Universal Music Polska partnerami
- 21:39 Zalando z rosnącymi przychodami i stratą operacyjną, ponad 25 mln użytkowników
- 21:39 10 mln smartwatchów sprzedanych w III kwartale br. 45 proc. rynku dla Apple
- 21:40 Kamil Stoch reklamuje kolekcję odzieży 100CH x 4F (wideo)
- 21:40 Dorota Zmarzlak żegna się z 24/7Communication, została wójtem Izabelina
- 21:40 W grudniu premiera filmu "Anna and the Apocalypse"
- 21:41 Netflix rozwija ofertę animacji dla dzieci i dorosłych
- 21:42 „Tymczasem jest Prosto” w promocji piwa EB (wideo)
- 21:42 Burda odświeża magazyn „Samo zdrowie”. Nowa makieta i rubryki
- 21:44 Coke Zero zamiast Coca-Coli w świątecznej kampanii marki (wideo)
- 21:44 Lewiatan: Wolne 12 listopada ustanowione z naruszeniem zasad państwa prawa
- 21:45 UODO ostrzega przedsiębiorców przed fałszywymi wezwaniami do zapłaty za naruszenia RODO
- 21:46 53 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.
- 21:47 Cyfrowy Polsat oferuje dostęp do Ligi Mistrzów i Ligi Europy również w PPV. 40 zł za jeden mecz
- 21:47 Sprzedaż smartfonów maleje. Samsung liderem, Huawei przed Apple
- 21:47 „Zakręty wiary: Tydzień z sektami” w Crime+Investigation Polsat
- 21:48 Prowadzący „Dzień dobry bardzo” spełnią marzenia słuchaczy Radia ZET
- 21:49 Agnieszka Janota: z Agory do Grupy Domodi
- 21:50 6 miesięcy za darmo dla abonentów w bożonarodzeniowej promocji Plusa (wideo)
- 21:51 UOKiK: spot Media Expert mylący, dodatkowe 60 zł dla uczestników promocji „Płacimy za oceny”
- 21:51 Totalizator Spportowy szykuje dwie kampanie reklamowe zdrapek
- 21:51 Bartosz Marczuk zrezygnował z funkcji wiceministra rodziny, pracy i polityki społecznej
- 21:53 TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych w październiku (top 25)
- 21:54 „Kobieta na krańcu świata 10” od 11 listopada w TVN. Martyna Wojciechowska: dopiero rozwijamy skrzydła (wideo)
- 21:55 Kuźmińscy o historii z programu CI Polsat: wierność rytuałowi była ważniejsza niż prawda, moralność i życie ofiar
- 21:58 Większość dzienników z najniższą sprzedaż w historii w I-III kwartale. „Fakt” najchętniej kupowany
- 22:00 25 stycznia premiera filmu „Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3”. Next Film dystrybutorem
- 22:03 Tomasz Lis ma przeprosić Krystynę Pawłowicz za tekst w „Newsweeku”, odrzucono sprzeciw wobec zaocznego wyroku
- 22:20 TVP1, TVN i Polsat pokażą „Koncert dla Niepodległej”. Hymn Polski w stacjach radiowych
- 22:33 Mariusz Jarosiewicz na czele „Teleexpressu”, Adam Krzykowski „Panoramy”
- 22:55 Zamieszanie z wyborem prezesa Polskiego Radia. Posiedzenie Rady Mediów Narodowych przełożone