Archiwum z dnia 2019.07.23
- 09:33 Drzwi wejściowe HT 410 - ciepłe, estetyczne i bezpieczne arcydzieło
- 09:39 Przestronnie i wygodnie
- 12:19 Art Games Studio pozwoli wcielić się w alchemika
- 12:26 Zostań najbardziej rowerową firmą IT i wesprzyj potrzebujące dzieci!
- 12:44 Moon Films reprezentuje na wyłączność w Polsce reżysera Trevora McMahana
- 13:06 Grape Up: Kubernetes zmienił sposób tworzenia aplikacji
- 13:31 Multum PR dla Schumacher Packaging
- 13:45 On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska
- 13:54 Święto naszych codziennych bohaterów - Policjantów
- 14:05 IKEA podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
- 15:01 Tyskie w trzech nowych wariantach
- 17:36 Influencerzy w strefie Play na Pol'and'Rock Festival
- 18:02 Whirlpool wprowadza nowe lodówki z linii W Collection
- 18:09 Kuźniar Media dla Pilsner Urquell
- 18:20 Josh Cole dołącza do BBC Studios Productions
- 18:26 Avalon EXTREME Sitwake Challenge – triumf Igora Sikorskiego i Marcina Matysiaka
- 18:32 Polskie Stowarzyszenie Public Relations powołuje Klub Public Affairs
- 18:44 Sprawdź, czego powinieneś oczekiwać od swojego dentysty
- 19:02 W Krakowie pierwszy w Polsce sklep Weekday
- 19:04 Dermika i Soraya klientami Warsaw Creatives
- 19:49 23 tony niepotrzebnych ubrań w akcji Vanisha „Daj swoim ubraniom drugie życie”
- 21:26 Wills Integrated i Koda Bots wdrażają chatbota Moico
- 21:31 Kelly Clark, globalny CEO odchodzi z GroupM
- 21:57 Joanna Mroczek awansowała w regionalnych strukturach CBRE
- 22:00 Sezon 5B „Fear The Waling Dead” od 12 sierpnia w AMC. Szósty sezon w 2020 r.
- 22:22 Empik odmawia dystrybucji „Gazety Polskiej” z naklejką „Strefa wolna od LGBT". „Nie ma u nas miejsca na jawną dyskryminację"
- 22:25 Totolotek z nową stroną internetową i pierwszym nowoczesnym salonem stacjonarnym
- 22:31 „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w maju
- 22:33 INEA z najszybszym internetem w czerwcu, T-Mobile liderem dostawców internetu mobilnego
- 22:35 Bosch z kampanią o oszczędzaniu wody
- 22:38 Natalie Portman zagra w filmie "Thor: Love and Thunder"
- 22:40 „Poradnik 50+” drugim najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, „Kobieta i Życie” na czele
- 22:40 eBay wybrał MediaCom do obsługi globalnego budżetu mediowego
- 22:41 "Avengers: Koniec gry" to najbardziej dochodowy film w historii
- 22:41 Wydanie "Business&More" mBanku w całości o sporcie, redaktorem naczelnym Michał Pol
- 22:41 Małgorzata Trzepałka, Magdalena Wysocka i Mateusz Borys awansowali w Ogilvy
- 22:43 Egmont wprowadza na rynek miesięcznik „Lost Kitties” dla dzieci w wieku 6+
- 22:43 Matt Damon i Ben Affleck wystąpią w filmie "The Last Duel"
- 22:43 Tom Hanks w filmie "A Beautiful Day in the Neighborhood"
- 22:44 Facebook szykuje Tasbi, opaskę na rękę do obsługi środowiska VR
- 22:45 Polsat wyprzedził TVP1. „Fakty”, „Sprawa dla reportera” i „Milionerzy” hitami tygodnia
- 22:45 Wybrano nową Komisję Etyki Reklamy
- 22:45 Orange: urządzenia na raty 0 proc. dla wszystkich
- 22:45 HBO i Sky zapowiadają serial "Katarzyna Wielka". Helen Mirren nie podzieli się tronem
- 22:46 W „Sekcji piłkarskiej” Sport.pl dziennikarz i piłkarze w strojach z „Domu z papieru” Netflixa (wideo)
- 22:47 W Warszawie kręcono zdjęcia do kampanii Vodafone
- 22:48 Zwolnienie pracownika za biblijny cytaty o mniejszościach seksualnych bez strat wizerunkowych dla IKEA
- 22:49 Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie w I półroczu, RMF FM i TOK FM na podium
- 22:49 Teledysk „Bohemian Rhapsody” z miliardem odtworzeń na YouTube. Queen zapowiada kampanię „You Are The Champions”
- 22:49 Michał Cortez założył agencję consultingu ecommerce
- 22:49 Marvel - faza 4. Do 2021 roku powstanie 10 wielkich produkcji
- 22:50 Podatek cyfrowy w Polsce ma być wzorowany na projekcie dyrektywy KE ze stawką 3 proc.
- 22:51 Paweł Lisicki i Krzysztof Świątek wśród prowadzących "Sygnały Dnia" w Jedynce Polskiego Radia
- 22:52 Od września trzeci sezon "Korony królów" w TVP1
- 22:52 Andrzej Saramonowicz będzie pisał do „Pani” felietony o życiu w rodzinie
- 22:54 Rosną przychody spółki Multimedia, ale zysk nadawcy RMF Maxxx spadł do 4,2 mln zł
- 22:54 Havas PR z przychodami niższymi o 2,62 mln zł. Utrata budżetu Google, restrykcyjna polityka kosztowa
- 22:54 TVN od września pokaże serial „Pułapka 2”. Oto pierwszy teaser serialu
- 22:55 Polsat liderem w DVB-T w I półroczu 2019, 1,73 proc. udziału TVP Sport
- 22:57 Holistic.news kosztował w ub.r. 2,8 mln zł
- 22:57 WP.pl liderem w informacjach i publicystce, TVN24.pl przed Gazeta.pl i Interią, SE.pl przed Fakt.pl
- 23:00 Prokuratura prowadzi dochodzenie w sprawie umowy pomiędzy NCBiR a TDJ Pitango. Stawką zwrot 110 mln złotych finansowania
- 23:00 CMWP SDP: decyzja Empiku ws. „Gazety Polskiej” z naklejkami przeciw LGBT to rodzaj cenzury prewencyjnej
- 23:05 Platforma Obywatelska: zakończenie bojkotu TVP nie jest przesądzone, sugerują nam to wyborcy
- 23:11 Biuro podróży Jarosława Kuźniara ze wzrostem przychodów, 45 tys. zł straty
- 23:33 FremantleMedia Polska ze spadkiem wpływów o 3,6 proc. i zysku netto o 2,7 mln zł. Tłumaczy to zmianami w TVN i TVP
- 23:38 Tomasz Hilt o upadłości ICP Group: klęska zawsze obciąża zarządzających, w marketingu wartością są ludzie
- 23:40 Małgorzata Ohme i Filip Chajzer będą razem prowadzić „Dzień dobry TVN”