Egmont wprowadza na rynek miesięcznik „Lost Kitties” dla dzieci w wieku 6+

We wtorek 23 lipca do kiosków trafi pierwszy numer nowego miesięcznika dla dzieci „Lost Kitties” (Egmont Polska). Redaktorem naczelnym została Jolanta Tomala.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Egmont wprowadza na rynek miesięcznik „Lost Kitties” dla dzieci w wieku 6+

Pismo skierowane jest do dzieci w grupie wiekowej 6+. Do magazynu zostanie  dołączona kolekcją figurek kotów - Lost Kitties.

Miesięcznik zorientowany jest na miłośników tych zabawek. Na łamach znajdą się zadania dla dzieci, humorystyczne opowiadania o kotach, zagadki, gry i opowiadanie.

grafika

Cena egzemplarza z dodatkami wyniesie 12,99 zł, liczba stron - 28. Nadawca nie ujawnia nakładu. Licencjodawcą jest Hasbro.

Redaktorem naczelnym została Jolanta Tomala.

Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych w kanałach dziecięcych, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu.

To kolejny nowy tytuł wprowadzony w br. na rynek przez Egmont Polska. Od marca firma wydaje magazyn dla dzieci w wieku przedszkolnym „Bing”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa