Archiwum z dnia 2019.07.30
- 02:53 Payback z kampanią na 10. urodziny
- 02:58 Carrefour zwiększa w Polsce sprzedaż
- 12:11 Inwestycje w logistykę e-commerce
- 12:15 Ewolucja płatności - czy gotówka umiera?
- 12:53 SEGRO z BREEAM EXCELLENT dla obiektu Tamda Foods
- 12:55 EKO-nauka dla najmłodszych
- 14:24 Ricoh przejmuje dwie firmy IT – IPM i TotalStor
- 14:26 Nestlé inwestuje w samochody hybrydowe
- 17:11 Kazeem Busari w dziale sprzedaży Selectivv
- 17:32 Mistrzostwa Europy i Afryki Wakeboard i Wakeskate 2019 – sukces Igora Sikorskiego, pech Szymona Klimzy z Avalon EXTREME
- 18:49 W II kwartale br. Eesti Energia osiągnęła zysk w wysokości 9,4 mln euro
- 19:04 Resolution realizuje kampanie programmatic audio
- 19:21 "Dziennik Gazeta Prawna" z wydaniem specjalnym na 75. rocznicę Powstania Warszawskiego
- 21:42 Księżna Meghan szefową wrześniowego numeru brytyjskiego „Vogue’a”
- 21:54 Małgorzata Olszewska i Marcin Laskowski wypromują nowy produkt Elastic Cloud Solutions
- 22:11 Podpalone buty Nike promują nowy sezon „Stranger Things”
- 22:18 Zielone herbaty Big-Active w nowych opakowaniach
- 22:20 KFC reklamuje letnią nowość, Locos Tacos
- 22:26 Visa wspiera program „Bezgotówkowa Japonia” na olimpiadę w Tokio w 2020 roku. Rozwiązania biometryczne, urządzenia ubieralne i wirtualne karty
- 22:30 Zakochani w Paryżu w kampanii Balenciaga
- 22:31 Amazon będzie transmitował we Francji turniej Roland Garros. Eurosport przegrał wyścig
- 22:31 Abstra z nowym serialem na YouTube "Przyjaźń czy miłość"
- 22:32 Patryk Krajewski kieruje nowo powstałym działem digital w Ahava PR
- 22:33 Amic Energy wprowadza na rynek markę paliw Amic Pro
- 22:33 Kulisy pracy aktorów Teatru Capitol w nowym show „Gwiazdy na wyjeździe”. Emisja od 31 lipca w Active Family (wideo)
- 22:35 Uderzająca moc orzeźwienia w kampanii wody gazowanej Żywiec Zdrój
- 22:36 Nick Lawson, Josh Krichefski i Kate Rowlinson awansowali w sieci MediaCom
- 22:38 Martyna Wojciechowska w reklamach produktów Zioła Świata Lipton
- 22:38 Stefan Pawłowski w obsadzie „Przyjaciółek 14”
- 22:39 InPost rozstrzygnął konkurs na nowy wygląd Paczkomatów
- 22:39 Oppo zapowiada zakrzywiony ekran Waterfall
- 22:40 Michał Gąś na czele działu programmatic w Codemedia
- 22:40 Piąty sezon serialu "Gracze”. Wraca Dwayne Johnson
- 22:41 Piotr Szeleszczuk kieruje komunikacją Adidasa w Europie Środkowo-Wschodniej
- 22:41 Koniec impresariatu Nest Warsaw
- 22:42 Film „Irlandczyk” jesienią w Netflixie. Robert De Niro, Al Pacino i Joe Pesci w obsadzie
- 22:42 Amazon zapowiada piąty sezon serialu "The Expanse"
- 22:43 „Przybysze” pierwszym norweskim serialem HBO Europe. Premiera 21 sierpnia (wideo)
- 22:43 Apple nagrywa i analizuje rozmowy użytkowników z asystentką Siri. „Mniej niż 1 proc. komunikatów”
- 22:43 HBO nie nakręci od nowa ostatniego sezonu "Gry o tron"
- 22:44 W H&M za towar będzie można zapłacić dopiero po 2 tygodniach
- 22:44 Publicis Media zajmie się obsługą mediową LVMH
- 22:45 W 2020 roku wszystkie nowe iPhone’y będą obsługiwać sieć 5G
- 22:45 Polsat liderem. „Fakty” i „Zniewolona” hitami tygodnia
- 22:46 Beata Kozidrak śpiewa „zabiłam go” w spocie „Orange is the New Black” (wideo)
- 22:49 Modernizacja Dworca Centralnego w Warszawie. PKP chce przywrócić oryginalny wystrój z lat 70.
- 22:50 Damian Borowy sales managerem w Multikino Media
- 22:51 Zmieniony Huawei Mate X na rynku we wrześniu 2019 roku. Będzie walka z Galaxy Fold Samsunga
- 22:51 Poseł PiS do Cezarego Łazarewicza: nie rozmawiam z michnikowymi pomiotami
- 22:52 Just Eat i Takeaway.com łączą siły. Powstanie firma warta 10 mld euro
- 22:54 Toyota wznawia akcję „Bezpieczne Mazury”, ale już bez reklam modelu RAV4
- 22:55 „Gazeta Wyborcza” z „New York Timesem” przed wyborami wyda dodatek o władzy
- 22:55 Startuje serwis WielkaHistoria.pl, twórców CiekawostekHistorycznych.pl i TwojejHistorii.pl
- 22:55 Rok więzienia i 5 tys. zł zadośćuczynienia za atak na operatora Polsat News. „Naruszono wolność prasy”
- 22:55 Polsat zrelacjonuje XVII Memoriał Huberta Jerzego Wagnera
- 22:58 Telewizja wRealu24.tv zablokowana na YouTube. Google: jasne zasady dot. niedozwolonych treści
- 23:05 Kamil Durczok przeprasza, nie pójdzie do aresztu. "To, co się wydarzyło, jest karygodne"
- 23:10 Wpływy GPD Agency wzrosły do 118 mln zł, a zysk do 41 mln zł. 50 nowych pracowników
- 23:25 Click Community miała 522 tys. a Click Apps 647 tys. straty w 2018 roku. Edrone na plusie
- 23:40 Orlen i PZU tworzą spółkę do zakupu usług marketingowych i reklamowych
- 23:44 Grzegorz Jankowski dyrektorem programowym Superstacji, Grzegorz Adamczyk - zastępcą. "Idzie walec"