Carrefour zwiększa w Polsce sprzedaż

Wartość sprzedaży porównywalnej (tzw. like-for-like) sieci Carrefour w Polsce w drugim kwartale br. była wyższa o 5,7 proc. niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Carrefour zwiększa w Polsce sprzedaż
fot. Shutterstock.com

Carrefour odnotował w Polsce sprzedaż na poziomie 534 mln euro. W całym pierwszym półroczu br. sprzedaż LfL carrefoura w Polsce wzrosła o 4,4 proc., a sprzedaż organiczna o 4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym.

Cała Grupa Carrefour odnotowała wzrost sprzedaży kwartalnej o 3,9 proc. (w okresie kwiecień-czerwiec) wobec 3,2 proc. (w okresie styczeń-marzec). Poprawa wyników detalisty to efekt przesunięcia w kalendarzu świąt wielkanocnych na kwiecień. Przychody operacyjne grupy wzrosły w drugim kwartale br.  o 4,5 proc. w skali roku.

Pod szyldem Carrefour działa na polskim rynku 862 sklepów: 89 hipermarketów, 152 supermarkety i 621 placówek convenience.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"