Archiwum z dnia 2019.11.08
- 11:01 Marka Nago klientem Big Picture
- 11:56 Marek Zagórski pozostaje ministrem cyfryzacji, Jacek Sasin na czele resortu nadzorującego spółki państwowe
- 12:12 Tysiące produktów w obniżonych cenach w MediaMarkt
- 12:33 Cherrypick Games z PopReach, zajmie się rozwojem „Smurfs’ Village”
- 12:39 Alior Bank z eko biurem RBL_ od Robert Majkut Design
- 13:22 W Gdańsku powstała filia wiodącego ośrodka, zajmującego się leczeniem dolegliwości i schorzeń narządów ruchu
- 14:38 Okiem ekspertów - Jak w najbliższych latach będzie wyglądał europejski przemysł motoryzacyjny w CEE?
- 15:31 Somfy z nagrodą World Building Innovation Award na międzynarodowych targach BATIMAT
- 15:43 Zmarł montażysta TVP Paweł Leszczak
- 16:34 Lokalnie w Mercure Gdynia Centrum
- 16:35 Czynniki zewnętrzne czy decyzje własne – co ma największy wpływ na przyszłość firmy?
- 17:08 Osiem spółek łączy się w Grupę Komunikacja+
- 17:11 Nowy serial „Potwór z bagien” na podstawie postaci znanych z DC Comics już dostępny w HBO GO (wideo)
- 17:35 AMD: trzecia generacja procesorów Ryzen Threadripper (wideo)
- 18:17 AMD Ryzen 9 3950X - nowy 16-rdzeniowy procesor konsumencki dla komputerów stacjonarnych
- 19:01 Kamila Krajewska awansowała na head of social media w Resolution
- 19:03 Dick van Motman, global CEO opuszcza Dentsu Aegis Network
- 19:10 Neffos C9 Max - nowy smartfon TP-Link za 479 zł (wideo)
- 20:05 „Dziennik Gazeta Prawna” z podcastami o tematyce zagranicznej, prowadzącym Jakub Kapiszewski
- 20:17 Kuba Wątły felietonistą „Faktów i Mitów”
- 21:17 Sąd nie chce uchylić tajemnicy bankowej ws. weksli Kamila Durczoka, prokuratura odwołała się
- 21:22 "The Hellfire Club" - oto tytuł pierwszego odcinka "Stranger Things 4"
- 21:30 Axa dzieli globalny budżet mediowy między WPP i Publicis
- 21:30 Piotr Gliński o Onecie: niepolski portal ulegnie samolikwidacji za fake newsy. „Skandaliczny wpis”
- 21:32 Agencja 72&Sunny zajmie się globalną obsługą reklamową Audi
- 21:33 Łukasz Żurek: ze „Sportu” do Interii
- 21:35 Wzruszająca reklama świąteczna Bouygues Telecom
- 21:37 Heineken zastąpi kartonem plastik w wielopakach piwa
- 21:38 „Bitwa Scrabble” - na jednym ringu spotkali się Gortat, Bielecki, Wrona i Abstrachuje
- 21:40 Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem wrześniowym hitem YouTube'a
- 21:41 Telewizor i drugi smartfon w świątecznej promocji Orange
- 21:41 Polacy z dużym optymizmem o perspektywach na rynku pracy
- 21:41 Macaulay Culkin z iguaną w świątecznej reklamie Happy Socks (wideo)
- 21:42 Facebook wprowadza narzędzie Brand Collabs Manager do monetyzacji treści wideo. Polski nie ma na liście
- 21:42 Publicis tworzy jednostkę Kitchen do obsługi McCormick w regionie EMEA
- 21:42 Grupa Iron Maiden zagra na PGE Narodowym
- 21:43 Adobe prezentuje narzędzie About Face. Pozwala wykryć zmienione cyfrowo zdjęcia
- 21:43 Codzienne sytuacje z życia młodzieży w nowej reklamie mBanku (wideo)
- 21:43 ClickToPray eRosary - elektroniczny smart różaniec w Polsce za 449 zł (wideo)
- 21:44 Neonet na 16. urodziny zmienia identyfikację wizualną
- 21:44 Obowiązki przed meczem w bożonarodzeniowej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)
- 21:44 Alpay Güner nowym prezesem MediaMarktSaturn Polska
- 21:45 Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski znów reklamują ofertę wyprzedażową Toyoty (wideo)
- 21:45 IKEA, Lidl, Beck’s, KFC szybko wykorzystały drugie dziecko Roberta Lewandowskiego do swojej promocji
- 21:46 Ponad połowa kobiet na świecie nie korzysta z internetu
- 21:47 Kamila Barabasz po 7 miesiącach odchodzi z zarządu Merlin Group
- 21:47 Burmistrz Zakopanego: rozpatrywane jest jeszcze inne miejsce na sylwestra, będę o tym rozmawiał z TVP
- 21:47 Gemma Whelan i Pedja Bjelac w trzecim sezonie serialu "Obsesja Eve"
- 21:49 547 tys. widzów „Minęła 20-ta”. TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsatem News
- 21:49 Rynek reklamy telewizyjnej ma szansę zakończyć 2019 rok wzrostem
- 21:50 CDA ze wzrostem wpływów o 66 proc. i 2,8 mln zł zysku. Mniej z reklam, 93 proc. z CDA Premium
- 21:50 "Zimowa impreza" zamiast "Bożego Narodzenia" w skandynawskich reklamach IKEA
- 21:51 Mediacap miał w trzecim kwartale ok. 32 mln zł wpływów i ponad 1,9 mln zł zysku EBITDA
- 21:51 Anna Maria Jopek i Teatr Pieśń Kozła w ostatnim sezonie serialu „Wikingowie”
- 21:51 Netflix zapowiada siedem sezonów serialu "Wiedźmin"
- 21:52 Ola Brzozowska na czele kreacji eventowej w Plej
- 21:52 Prokuratura Regionalna ma sprawdzić akta sprawy dziennikarza Radia Gdańsk, który upublicznił zakupy Aleksandry Dulkiewicz
- 21:55 Discovery z wyższymi przychodami i zyskiem netto. Wpływy reklamowe w górę o 5 proc. poza USA
- 21:58 Sieć sklepów Piotr i Paweł zmienia się w Spar. Nowa platforma komunikacyjna „Świeżo”
- 21:59 UPC Polska ma 1,47 mln klientów. 714 tys. korzysta z Horizon, a 676 tys. z Connect Boxu
- 22:00 Towarzystwo Dziennikarskie chce, by ocena stanu mediów publicznych była brana pod uwagę w ocenie praworządności
- 22:02 Karolina Pajączkowska przechodzi z TVN24 BiS do TVP Info
- 22:03 T-Mobile Polska zwolni 300 pracowników, chce zmodernizować sieć w całym kraju
- 22:07 Rachoń, Adamczyk, Falzmann, Holecka, Opczowska, Cholewiński i Gnat w spocie TVP Info na Święto Niepodległości (wideo)
- 22:11 Szefowa Effie Worldwide: polskie Effie jednym z najmocniejszych na świecie
- 22:33 Zdaniem ekspertów 200 tys. cyfrowych abonentów „Gazety Wyborczej” to wielki sukces. Kluczowe budowanie kompetencji wewnątrz organizacji
- 22:44 Cyfrowy Polsat szykuje podwyżki dla klientów, będą obowiązywać jeszcze w tym roku
- 22:55 Wraca teleturniej „Va banque”. Jacek Kurski: rozwijamy ofertę dla widza teleturniejowego
- 23:52 Rosną wpływy Agory z Heliosa, AMS, Yieldbirda i sprzedaży "GW". Strata wskutek zmiany rachunkowości