Neonet na 16. urodziny zmienia identyfikację wizualną

Sieć elektromarketów Neonet z okazji 16. urodzin zmienia system identyfikacji wizualnej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Neonet na 16. urodziny zmienia identyfikację wizualną

W ramach nowego systemu identyfikacji wizualnej powstało między innymi nowe, odświeżone logo marki. Zmiany dotyczą również warstwy kolorystycznej i typograficznej.

- Metamorfoza obejmuje wszystkie obszary działalności Neonet - zarówno sklepy stacjonarne,  stronę sklepu internetowego profile w mediach społecznościowych, jak i komunikację wizerunkową i promocyjną. Dobór kolorów budzi natychmiastowe skojarzenia z marką Neonet i podkreśla naszą koncentrację na trendach i nowoczesnych technologiach. W komunikacji pojawiają się nowe, nowoczesne barwy takie jak grafit,  szarość czy neonowa zieleń symbolizująca elektryzujące okazje - wyjaśnia Anna Walicka z Neonet.

Nowa identyfikacja powstała we współpracy z agencją reklamową Brand New Attitude.

- Szyldy zamontowane na salonach to podstawowy punkt styku komunikacji wizualnej z szerokim odbiorcą, dlatego skupiliśmy się na tym, aby wzmocnić wymowę znaku o ikonę dialogu, a następnie cały system stworzyć tak, aby rozwijał ten przekaz - tłumaczy Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny bna/ Brand New Attitude.

Neonet ma sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy www.neonet.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"