Archiwum z dnia 2020.05.07
- 01:33 Duże wzrosty oglądalności programów informacyjnych w kwietniu. „Fakty” zyskały 566 tys. widzów, a „Wiadomości” prawie 900 tys.
- 09:15 Fakty i mity o zakupie stolarki okiennej w nowej rzeczywistości
- 09:23 PGE ostrzega przed kolejną kampanią phishingową
- 12:08 Zarząd Geotransu rekomenduje wypłatę na rzecz Akcjonariuszy 5,95 mln zł w formie dywidendy i skupu akcji własnych
- 14:08 eDeklaracja od Warty: zdalna aplikacja w ubezpieczeniach grupowych
- 16:37 Marcin Mikulski w bluebird artists
- 17:04 PR Calling dla Platformy Detalistów
- 17:48 Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy rusza z kampanią informacyjną „Reaguj! Masz wpływ na reklamę"
- 18:41 mBank będzie pierwszym polskim bankiem w Huawei AppGallery
- 18:50 Warta rozszerza ochronę w mieszkaniach
- 18:51 Rola i bezpieczeństwo sieci energetycznych w czasach zwiększonej eksploatacji
- 18:52 "EKOenergia na Start" - wspólna kampania innogy Polska i Wspieram.to
- 19:41 Sport.pl współorganizuje amatorski turniej Polish Esport CUP
- 20:22 „Wszystkie twarze” reklamują Sachol (wideo)
- 21:00 Zielono i naturalnie z Super-Pharm
- 21:04 Neuron PR dla właściciela marki Neuroforma
- 21:04 PKW zdecydowała, że w weekend nie będzie ciszy wyborczej
- 21:29 RMF FM liderem w Rzeszowie, Antyradio awansowało na podium
- 22:23 Joanna Manarczyk odpowiada za kontakty z mediami w Bolcie
- 22:33 OTCF z wizerunkową kampanią 4F "Jestem gotowy. Jestem silny. Jestem ważny. Jestem 4F"
- 22:34 Murale Lotosu nawiązujące do epidemii w 5 miastach Polski
- 22:34 Eva Longoria uczy, jak ufarbować samodzielnie włosy w reklamie L’Oreal (wideo)
- 22:35 Alibaba uruchomił platformę outletową luksusowych marek
- 22:36 Na świecie w obliczu pandemii rząd staje się najbardziej zaufaną instytucją
- 22:37 Serial „Kraina Lovecrafta” w HBO i HBO GO. Produkcja na podstawie powieści Matta Ruffa (wideo)
- 22:38 "Tak wspieramy naszych" w kampanii piwa Specjal
- 22:38 Dentsu Aegis Network Polska produkuje przyłbice ochronne
- 22:39 Maria Deskur dyrektor zarządzającą działu książek i kolekcji w Burdzie
- 22:40 Szef firmy Samsung Li Dze Jong publicznie przeprosił za skandale
- 22:41 RPO interweniuje u szefa KRRiT ws. programów dla mniejszości znikających z TVP3 Białystok
- 22:41 Od 12 maja nowy program TLC „Przemiana w stylu drag queen”
- 22:43 „Otwarte okno” z 33 stacjami dla abonentów Cyfrowego Polsatu wydłużone do 15 czerwca
- 22:43 Wpadka w debacie wyborczej TVP: zegar gubił sekundy (wideo)
- 22:44 Raperzy zbierają pieniądze dla medyków w ramach akcji #Hot16Challenge2
- 22:44 Marta Marchlewska: ze Starcomu do Zenitha
- 22:44 CD Projekt wyda do 300 mln zł na zakup obligacji skarbowych
- 22:44 Gazeta „China Daily” wycięła z artykułu ambasadorów UE fragment o koronawirusie
- 22:45 Serial „W głębi lasu” pojawi się na Netfliksie 12 czerwca (zwiastun)
- 22:46 Airbnb zwolni prawie 2 tys. pracowników. Wzrost rezerwacji w Danii i Holandii
- 22:46 MediaCom zajmie się obsługą mediową marki Yes
- 22:46 Twitter będzie ostrzegał użytkowników wysyłających obraźliwe tweety
- 22:46 Adam Bodnar po skardze widza chce wyjaśnień dot. pasków informacyjnych w „Wiadomościach”
- 22:47 Empik uruchamia aplikację streamingową Empik Music. Dostęp za 17-20 zł miesięcznie
- 22:47 Aplikacja ProteGo ma nie być obowiązkowa
- 22:48 History z internetowym projektem „Lekcje historii”. Gospodarzem Michał Wójcik
- 22:48 Microsoft przedstawia laptopy Surface Go 2 i Surface Book 3 w cenie od 1999 i 7999 złotych
- 22:48 Powstanie trzeci sezon serialu "After Life". Ricky Gervais dalej w depresji
- 22:51 Multimedia Polska ostrzega przed oszustami próbującymi w internecie wyłudzić ich dane
- 22:52 Orange Polska nie zwolni pracowników, podwyżki odłożone
- 22:52 Facebook usunął w kwietniu ponad 700 kont i niemal tysiąc stron
- 22:52 Michał Jaksik na czele nowego domu produkcyjnego Robonauts Pictures
- 22:54 Kryzys polskich teatrów. „Boimy się, czy widzowie do nas wrócą”
- 22:55 Rynek reklamy telewizyjnej w kwietniu skurczył się o 25 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)
- 22:56 „The New York Times” z rosnącymi przychodami i mniejszym zyskiem. Dziennik ma 6 milionów prenumeratorów
- 22:56 Wybory prezydenckie nie odbędą się 10 maja. Nie zostały odwołane, więc będzie cisza wyborcza
- 22:59 Disney stracił podczas pandemii 1,4 mld dolarów. Disney+ ma 54,4 mln użytkowników
- 23:01 W połowie maja w TVP Sport wróci „Sportowy wieczór”. Szkolnikowski: kontrakt z Ekstraklasą powinien być niższy
- 23:03 Rynek reklamy radiowej z optymizmem patrzy w przyszłość. "Zaczyna się ruch w interesie"
- 23:05 Ruch w serwisach bukmacherskich zmalał o 70 proc. STS.pl przed stronami LVbet i Fortuny
- 23:09 CBOS z 5,9 mln zł wpływów. 4,1 mln zł dotacji budżetowej, wynik netto 511 tys. zł w górę
- 23:15 953 tys. widzów „Motywu” w TVN. Serial był hitem w Player.pl
- 23:22 1,36 mln widzów „Korony królów”. TVP1 stacją trzeciego wyboru
- 23:40 Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w marcu spadła o 15 proc. W I kwartale liderem „Fakt”, „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
- 23:42 Tomasz Jagiełło, prezes sieci Helios: Powrót branży kinowej do stanu sprzed pandemii może zająć do półtora roku
- 23:44 PKN Orlen przenosi obsługę mediową ze Starcomu do Sigma Bis, Link4 się do tego przygotowuje