- strona logowania jest właściwa, czy witryna jest zabezpieczona (symbol szarej kłódki) oraz czy adres widoczny w pasku w oknie przeglądarki to https://ebok.gkpge.pl/ebok/faces/profil/logowanie.xhtml ;
- logowanie odbywa się zawsze za pośrednictwem serwisu internetowego PGE Obrót https://ebok.gkpge.pl poprzez opcję „Zaloguj” w module „Logowanie” lub za pomocą aplikacji mobilnej mBOK PGE;
- logowanie do platformy odbywa się poprzez podanie adresu mailowego oraz indywidualnego hasła. Po zalogowaniu należy sprawdzić zakładkę „Finanse” celem potwierdzenia prawdziwości wszystkich faktur oraz danych.;
- przed dokonaniem płatności, należy zweryfikować dane z otrzymaną mailowo eFakturą lub fakturą przesłaną korespondencyjnie.
PGE Obrót zwraca się do wszystkich klientów i pracowników o zachowanie szczególnej uwagi oraz przekazanie ostrzeżenia rodzinie i znajomym. W przypadku otrzymania podejrzanych wiadomości o nieuregulowanych należnościach, planowanym demontażu układu pomiarowego, czy innych, wzbudzających podejrzenia, odnośnie ich źródła pochodzenia - należy zignorować taką wiadomość i nie otwierać żadnych linków znajdujących się w treści takiego komunikatu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości PGE Obrót zachęca do kontaktu z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222. Działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach. Spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE). Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów. PGE Obrót press box












