Archiwum z dnia 2020.05.26
- 01:11 Strzyczkowski chce powrotu Niedźwieckiego i Listy Przebojów Trójki, wracają dziennikarze „Zapraszamy do Trójki”
- 02:00 Policjobot, Rakietowieża i Polizzeria nowymi bohaterami w kampanii Lego z okazji Dnia Dziecka
- 08:49 Dom z widokiem na taras - OKNOPLAST prezentuje nowe drzwi tarasowe SLIDE
- 08:53 Marka Somfy zaprasza do zabawy "Rysujemy dla Mamy"
- 09:03 Termomodernizacja 2.0. KRISPOL podpowiada, jak zdobyć środki na bramy, okna, drzwi
- 09:10 Kuchnia in red
- 12:32 Inwestycje i rozwój Warszawy Zachodniej
- 12:40 Sandra Gruszczyńska procurement coordinatorem w Grupie S/F
- 14:46 Chcesz zapłacić mniej za ogrzewanie w przyszłym roku? Ociepl dom już teraz, by obniżyć rachunki nawet do 4,5 tys. zł!
- 17:04 Zawody medyczne – zawody wysokiego ryzyka? Nowa odsłona INTER Medyk Life, ubezpieczenia na życie wraz z utratą przychodu wskutek niezdolności do pracy
- 17:24 Axis wchodzi na rynek wearables – pierwsza kamera nasobna już dostępna
- 17:55 Monika Wądołowska z Radia Jard w Kanale Sportowym
- 18:53 4 Publicity wypromuje Świat Telefonów
- 21:28 PŚ w skokach - zatwierdzono kalendarz sezonu 2020/21
- 22:24 Jacek Balicki założył działalność consultingową
- 22:30 Bank Pekao pierwszym bankiem z obsługą e-dowodu w oddziałach
- 22:32 LiquidThread wygrywa przetarg Bahlsen Polska
- 22:32 Łukasz Zaleśny dyrektorem ds. strategii w OMD Poland
- 22:33 Książka „Nadzieja” z tekstami Tokarczuk, Krall, Myśliwskiego i Szczygła w akcji Agory na rzecz seniorów
- 22:34 Nowy Mercedes GLA „daje radość w mieście” (wideo)
- 22:35 Exatel trzy lata chce wystrzelić polskiego satelitę
- 22:36 eBay szykuje sprzedaż serwisów z drobnymi ogłoszeniami. Wśród zainteresowanych Axel Springer
- 22:37 Iwona Burzyńska dyrektorką komunikacji Alstom
- 22:38 Eurosport pokaże dokument „Formuła E - wyścig przyszłości”. Producentem Leonardo DiCaprio
- 22:39 Magdalena Kosch-Maćkowiak dyrektor marketingu książki dziecięcej HarperCollins Polska
- 22:39 mBank wprowadza zmiany w aplikacji mobilnej
- 22:40 Play Now: pakiet z TVN24 i TVN24 BiS za 10 zł miesięcznie
- 22:41 UOKiK zarzuca Biedronce mylące oznaczanie krajów pochodzenia warzyw i owoców
- 22:41 Andrzej Mastalerz czyta w Trójce fragmenty powieści „Reytan. Upadek Polski” Rymkiewicz
- 22:41 Jarosław Miszczak szefem działu obsługi klienta Bluerank, Rafał Trąbski kieruje działem reklamy płatnej
- 22:43 TVP1 i TVN liderami. „M jak miłość”, „Fakty” i „Stulecie Winnych” hitami
- 22:44 LeBron James, Cristiano Ronaldo, Serena Williams, Tiger Woods, Rafael Nadal w reklamie Nike nawiązującej do koronawirusa
- 22:44 28,3 mln zł budżetu mediowego TVP do wzięcia
- 22:44 Powstanie trzeci sezon serialu "Co robimy w ukryciu"
- 22:45 Ten Square Games w czasie epidemii śrubuje wyniki: rekordowe wpływy i budżet marketingowy „Fishing Clash”
- 22:47 „Brudna strefa. Koronawirus w Polsce” - dokument reporterów „Superwizjera” w TVN i player.pl
- 22:47 Onet i RMF FM najczęściej cytowanymi mediami w kwietniu
- 22:47 Komisja Europejska przedłuża rozpatrzenie sprawy fuzji Orlenu z Lotosem do 22 lipca
- 22:48 Wirtualna Polska w br. bez dywidendy, przyczynami plany akwizycyjne i skutki epidemii
- 22:49 Google Maps bez głosu polskiego lektora. Zastąpiła go maszyna
- 22:49 Prawie 200 tys. użytkowników korzysta z aplikacji Orlen Pay
- 22:50 Bez Top of the Top Sopot Festival w tym roku, TVN pracuje nad alternatywnym koncertem
- 22:51 Sąd oddalił wniosek wydawcy „Super Expressu” o upadłość Garmond Press
- 22:51 Nowe trendy na czas "nowej normalności": e-handel, lokalność i zwracanie uwagi na ceny
- 22:51 Rada programowa Polskiego Radia apeluje do dziennikarzy o powrót do Trójki
- 22:52 Grupa ZPR Media: Katarzyna Białek prezesem Radia Eska, zwolniona Anna Kamińska
- 22:54 „Party” na czele dwutygodników people w I kwartale. „Gala” o 45 proc. w dół
- 22:55 Wirtualna Polska: wpływy w internecie zmalały o 6 proc., Telewizja WP na plusie, od kwietnia gorzej wskutek epidemii
- 22:56 „Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem Siódemki. Reality-show miał 1 mln widzów, 11 proc. udziału w 16-49
- 22:57 Wojciech Mann: Nie wrócę do radiowej Trójki. W mediach publicznych są karni żołnierze
- 22:59 Daniel Przemęcki nowym dyrektorem marketingu Danone w Polsce
- 23:00 Polsat Media z 212 mln zł wpływów i 149 mln zł zysku. 87 proc. przychodów od klientów zewnętrznych
- 23:11 Seksistowska reklama LG na TikToku. "Przekroczone istotne granice"
- 23:13 512 tys. widzów nowego serialu „Będzie dobrze, kochanie” w TVP2
- 23:15 Łukasz Orbitowski żegna się z TVP Kultura. „Spotkamy się, jak szanowana będzie pełna swoboda myśli i wypowiedzi”
- 23:30 Prezes Cyfrowego Polsatu będzie powoływany przez spółkę Solorza, nowe kompetencje rady nadzorczej
- 23:47 Większość polskich reklam pokazuje wyidealizowany, w dużej mierze nieprawdziwy świat matek (opinie)
- 23:55 Nowy szef Trójki: audyt Listy Przebojów niepotrzebny, publicyści tygodników gośćmi, a nie prowadzącymi