Archiwum z dnia 2020.06.04
- 10:19 Kupuj świadomie - #kupujPolskie. ALUPROF rozpoczyna akcję wspierania polskich firm online
- 10:35 Bestsellerowe okna FEN 82 od KRISPOL w czerwcu bez VAT w sieci salonów KRISHOME
- 10:43 Klimas Wkręt-met pomaga budować "Dom poza domem w czasie choroby dziecka" w Warszawie
- 11:13 Kampania PGE "Polskie - kupuję to!"
- 11:40 Pożyczka z Tarczy
- 11:57 Wykorzystanie kompetencji farmaceutów w celu odciążenia polskiego systemu opieki zdrowotnej to konieczność
- 12:26 Wojewódzki Nadzór Budowlany w Krakowie: nielegalny zbiornik z gazem w „TAO Restaurant & Club” musi zniknąć
- 16:04 Marki w czasie pandemii mają być wobec konsumenta uczciwe
- 16:40 Firma SER Group wyróżniona mianem „Reprezentatywnego Dostawcy” w raporcie „Gartner Market Guide for Content Collaboration Tools 2020”
- 18:52 Opus B przygotowała kampanię dla McCormick na rynek brytyjski i francuski
- 19:04 Polskie marki w Super-Pharm
- 21:44 Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Radio ZET awansowało na podium
- 21:54 Nowy program „Flirty Dancing - Zakochani w tańcu” w Active Family, Michał Piróg ambasadorem
- 22:00 PKP Intercity kampanią „Wszystko dobrze się ułoży” dziękuje kolejarzom za służbę w czasie epidemii
- 22:10 Samuel Pereira pytał szefa PO o zarobki jego żony w TVP, poseł partii mówił do dziennikarza przez megafon
- 22:22 PGE zachęca do kupowania polskich produktów
- 22:24 Biuro reklamy TVN Discovery Polska oferuje rozwiązania w HbbTV
- 22:27 Papaya Films z kolejną realizacją dla RB w Wielkiej Brytanii
- 22:28 Miranda Ekiert: z RMF FM do agencji SEO4.net
- 22:29 Małgorzata Lubelska w 10 Team
- 22:30 Patrick Pichette nowym prezesem zarządu Twittera. Jack Dorsey pozostaje na stanowisku CEO
- 22:31 Facebook usprawni zarządzanie kontem. Łatwiejsze usuwanie i archiwizowanie wpisów
- 22:31 Agora i Ringier Axel Springer z nagrodami na INMA Global Media Awards
- 22:31 Radosław Gołąb odpowiada za rozwój produktów digital AMS
- 22:31 Kluczowe dla rozwoju polskiej gospodarki jest wytwarzanie nowych technologii
- 22:32 Położna, maszynista i sprzedawczyni na okładce brytyjskiego "Vogue"
- 22:32 Inea i T-Mobile z najszybszym internetem w maju. 5G w Plusie ze średnią 244 Mb/s
- 22:33 Kampania Przeciw Homofobii świętuje Miesiąc Dumy akcją "Trzydzieści twarzy dumy"
- 22:34 Grupa Interia, Wirtualna Polska i inni w przetargu POT na kampanię pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce – bezpiecznie”
- 22:35 Kancelaria Premiera wyda na badania społeczne 2,3 mln zł
- 22:36 Plakat "Black Mirror" jako rzeczywistość roku 2020
- 22:37 Hyundai pokazał nową wersję SUV-a Santa Fe (wideo)
- 22:37 Julia Kaszkiel, Weronika Sochacka, Joanna Alberska, Katarzyna Graczyk, Damian Wolański i Maciej Orpik z awansami w MBridge - Marketing Experts
- 22:39 Stock wprowadza nowy smak Lubelskiej, wsparty promocją w internecie
- 22:40 Pracownicy Facebooka otwarcie krytykują politykę firmy i składają wypowiedzenia
- 22:41 „Mamy klimat” - Małgorzata Kożuchowska w akcji promującej fotowoltaikę (wideo)
- 22:41 TikTok najpopularniejszą mobilną aplikacją maja, Zoom przed WhatsAppem i Facebookiem (TOP 10)
- 22:41 82 proc. Polaków ma świadomość problemów ekologicznych
- 22:42 Temat pandemii niemal nieobecny w polskich reklamach
- 22:43 Google oskarżony o śledzenie użytkowników w internecie. Może zapłacić 5 miliardów dolarów
- 22:45 Nextbike Polska zaczyna przyspieszone postępowanie układowe. „Nie wpływa negatywnie na bieżącą działalność”
- 22:46 9 ofert w przetargu na obsługę medialną NFOSiGW, w tym od PHD Media Direction i MullenLowe MediaHub
- 22:46 Kim Brunhuber nowym prezenterem CNN International
- 22:48 TVN wznawia zdjęcia do produkcji, rusza z pracami do 3. sezonu „Chyłki”
- 22:49 TVP1 wznowiła zdjęcia do „Korony królów”, nowe odcinki od września
- 22:50 Alior Bank kupił Ruch za złotówkę od firmy Igora Chalupca
- 22:51 Mateusz Borek wznawia współpracę z Eurosportem, skomentuje mecz Pucharu Niemiec
- 22:51 Rynek reklamy telewizyjnej w maju skurczył się o 20 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)
- 22:52 Polskie agencje z nagrodami w MIXX Awards Europe 2020. IAB Europe Research Awards dla Gemiusa
- 22:52 UKE monitoruje proces przełączania częstotliwości naziemnej telewizji cyfrowej. Problem z czterema nadajnikami
- 22:53 ITBC Communication: wpływy wzrosły o 42 proc., wynik netto o 165 tys. zł
- 22:55 Krzysztof Kozłowski szefem działu technologii TVN
- 22:55 Skargi na TVP za sposób informowania o przebiegu kampanii wyborczej
- 22:56 Tomasz Lis zachęca do zbierania podpisów na Rafała Trzaskowskiego. Prawo obywatela czy przekraczanie roli dziennikarza?
- 22:58 Dariusz Maciołek, szef marketingu BNP Paribas: Reklama w prasie wciąż ma sens, koronawirus zmienia zachowania użytkowników
- 22:59 Polsat pokaże jesienią szesnasty sezon serialu „Przyjaciółki”, Paweł Małaszyński w obsadzie. Terentiew: nowa ważna postać
- 22:59 Niektóre małe kina w Polsce wznowią działalność w sobotę
- 23:05 „Fakty” z największymi udziałami na Śląsku, „Wiadomości” w rejonie kieleckim , a „Wydarzenia” na Lubelszczyźnie
- 23:11 TikTok pokazuje protesty w USA oczami zwykłych Amerykanów. "Dla platformy to może być przełomowy moment"
- 23:22 Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. „Przegląd Sportowy” z 9 tys. egz., a „Gazeta Wyborcza” z 66 tys. egz.
- 23:44 Cyfrowy Polsat chce wypłacić rekordową dywidendę. Z 639 mln zł Zygmunt Solorz dostanie 367 mln zł
- 23:55 Wydawnictwo Polityka ze wzrostem wpływów, dzięki spadkowi kosztów 1,4 mln zł zysku