PGE zachęca do kupowania polskich produktów

Pod hasłem „Polskie - kupuję to!" ruszyła kampania informacyjna PGE Polskiej Grupy Energetycznej, zachęcająca Polaków do kupowania krajowych produktów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PGE zachęca do kupowania polskich produktów

Kampania PGE powstała z inicjatywy pracowników spółki, którzy w czasie epidemii koronawirusa zaczęli polecać sobie produkty polskich marek.

Akcje rozpoczęła się 3 czerwca w internecie (social media, reklama banerowa i spoty na platformach VOD). Natomiast 8 czerwca rusza kampania telewizyjna. Uzupełnieniem działań jest strona internetowa i fanpage na Facebooku.

grafika
grafika

Za kreację i logo kampanii odpowiada agencja Time4, spoty zostały wyprodukowane przez Film Image. Media na potrzeby kampanii zostały zakupione bezpośrednio przez PGE z wykorzystaniem wewnętrznych kompetencji spółki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"