Archiwum z dnia 2020.11.09
- 00:44 Sigma Bis pod wodzą Marcina Deca staje się bardziej wiarygodna biznesowo
- 10:57 Patryk Stanik kierownikiem ds. komunikacji i projektów specjalnych „Tygodnika Powszechnego”
- 11:14 Kulinarne eksperymenty z wegańskim majonezem
- 11:27 Pro science współpracuje projektowo ze stołecznym ratuszem
- 11:52 Wrocław promowany na nośnikach Clear Channel Poland
- 12:40 NOWOŚĆ: Frytki CRISPERS w stylu Streetfood
- 13:38 Trenerka Justyna Bolek ambasadorką marki Just Hero
- 16:04 Nowość! Gwiazda każdej imprezy - Oranżada Hellena Party
- 17:12 Białystok sprzed lat – wirtualna wystawa dawnych pocztówek i konkurs fotograficzny
- 17:19 Gazeta.pl w nowym cyklu podaje statystyki pandemii koronawirusa
- 17:25 Piotr M. Szelenbaum nadzoruje departament prawny w PCF Group
- 18:16 Książka „Dom” w zamian za zakupy w promocji Lidla
- 18:38 O roli studiów i zawodach przyszłości na platformie edukacyjnej azir.edu.pl mówią Marek Cywiński z Kapsch Telematic Services i Ryszard Hordyński z Huawei Polska
- 18:58 Wojna w Jemenie trwa! UNICEF Polska apeluje o pomoc dla dzieci
- 20:22 Szymon Jadczak oskarżony przez prokuratora o zniesławienie w książce o Wiśle Kraków
- 20:26 American Express konsoliduje globalną obsługę reklamową w Dentsu
- 21:04 Clear Communication Group wygrała przetarg Nationale-Nederlanden
- 21:18 Samorząd lekarski chce pilnej zmiany w strategii walki z COVID-19
- 21:31 Bank Pekao: firmy sektora rolno-spożywczego muszą szukać odbiorców na nowych rynkach
- 21:33 Cztery agencje dołączają do Stowarzyszenia Agencji Public Relations
- 21:36 DHL Parcel promuje Punkty Obsługi Paczek
- 21:37 Ekstraklasa Games od grudnia w TVP Sport. „Docieramy do pokolenia xd”
- 21:37 Adam Strycharczuk poprowadzi "Koronaporady Strycharczuka" w Superstacji
- 21:38 Mateusz Fudala po 8 latach pracy odchodzi z „Super Expressu”
- 21:38 Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę z kampanią "Zadbaj o dziecięcy mózg"
- 21:38 Microsoft Teams z nowościami w Androidzie. Łatwiejsze wyszukiwanie i identyfikacja rozmówcy z poczcie głosowej
- 21:38 Marcel Lesik: z "Pulsu Biznesu" do Polskiego Instytutu Ekonomicznego
- 21:39 Mediacap przy spadku wpływów o 11 proc. zwiększył zysk dzięki oszczędnościom
- 21:39 Spotify planuje serwis z podcastami w cenie od 3 do 8 dolarów miesięcznie
- 21:40 Marcin Dorociński zachęca, by "żyć pod prąd" w serii podcastów Opla
- 21:41 Musiał, Gąsiewska, Karolak i Fidusiewicz w świątecznej reklamie Pepsi
- 21:41 „Którą maseczkę wolisz?” - Ministerstwo Zdrowia promuje noszenie maseczek (wideo)
- 21:42 Orange w świątecznej kampanii zaprasza do wyzwania (wideo)
- 21:42 Energa rezygnuje ze sponsorowania stadionu w Gdańsku
- 21:43 5 tys. za zachorowanie dziecka na COVID-19
- 21:44 Kameralne księgarnie walczą o przetrwanie
- 21:44 Zmarł Norm Crosby
- 21:44 Nasilają się obawy Polaków przed zakażeniem koronawirusem
- 21:45 CDA Premium ma 285 tys. subskrybentów. Słabszy wzrost wpływów i zysku, 206 tys. zł na opłatę od VoD
- 21:45 Canal+ zmienia identyfikację wizualną
- 21:45 Maseczki nie przeszkadzają w uprawianiu sportu
- 21:46 4fun Media negocjuje sprzedaż swojemu właścicielowi stacji telewizyjnych i Cupsell.pl
- 21:47 Cleo w reklamach Media Expert mniej skuteczna niż Zenek Martyniuk w spotach MediaMarkt
- 21:47 Justyna Górniak: z The Walt Disney Company do Papaya Films
- 21:48 Queensberry i Polsat zorganizują 30 gal bokserskich w ciągu 5 lat
- 21:49 298 nominacji w konkursie KTR 2020
- 21:50 Zmarł medioznawca prof. Zbigniew Oniszczuk z Uniwersytetu Śląskiego
- 21:51 Marta Król, Andrzej Mierzwa i Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz w radiu internetowym ruchu Szymona Hołowni
- 21:52 Roman Giertych oskarża Gmyza, Pereirę i Nisztora z art. 212 o zniesławienie, TVP z pozwem cywilnym
- 21:52 Netflix wstrzymuje zdjęcia do drugiego sezonu "Wiedźmina"
- 21:53 Netflix testuje telewizję linearną
- 21:53 Od poniedziałku można się ubiegać o dodatkowy zasiłek opiekuńczy
- 21:53 Resort cyfryzacji wydał więcej na „e-Polak potrafi!” niż na promocję ProteGO Safe
- 21:55 Platige Image: 25,9 mln zł przychodów i 0,5 mln zł straty w III kwartale br.
- 21:55 Co czwartej firmie wystarczy sił na trzy miesiące lockdownu
- 21:57 „Gazeta Polska” z naklejką #NieStrajkuję. Przychód z e-subskrypcji dla Fundacji Małych Stópek
- 21:58 Anna Popek z audycją „Leniwe przedpołudnie" w Trójce
- 21:58 1,85 mln widzów debiutu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” w TVP2
- 22:00 Telewizja Polska wyda do 36 mln zł na wozy transmisyjne, ma trzy oferty
- 22:05 Kolejny krok do jednoźródłowych badań mediów. Rynek porozumiał się w sprawie badania założycielskiego
- 22:10 Hiszpańscy dziennikarze przeciwni prawu zezwalającemu na ściganie fake newsów
- 22:19 Zamknięte kina i większość sklepów w galeriach handlowych - Empiki otwarte. „Armagedon się nie wydarzy”
- 22:33 Świąteczny pociąg Tyskiego jak ciężarówka Coca-Coli? Szef marki: nie inspirowaliśmy się Coca-Colą
- 22:44 Pierwsze wyniki Mediapanelu: Wirtualna Polska i RASP przed Facebookiem, Radiozet.pl przed Gazeta.pl
- 22:44 Pfizer ogłasza szczepionkę na koronawirusa z 90 proc. skuteczności, euforia na giełdach
- 22:50 Discovery Polska przy wzroście wpływów miało stratę. Nadawca Metro z 11 mln zł straty wyceniony na zero
- 22:55 Paweł Sołtys prezesem spółki 357