Archiwum z dnia 2021.05.12
- 02:25 RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021, Radio ZET i Antyradio na podium
- 02:50 Paweł Wilkowicz szefem redakcji sportowej Viaplay w Polsce
- 09:29 Aluprof partnerem strategicznym 4 Design Days Online 2021
- 09:45 Profilcon - aluminiowe profile konstrukcyjne
- 11:11 Plantwear rozpoczyna sprzedaż na Amazon
- 12:19 Słońce, palmy i relaks, czyli taras idealny
- 12:53 BIC świętuje 70. rocznicę powstania kultowego długopisu BIC® Cristal® i prezentuje Cristal® Re’New™ - jego nową, metalową odsłonę z wymiennym wkładem
- 13:06 Maxcom klientem Rumour PR
- 13:12 AXIS Camera Station Secure Entry: intuicyjne połączenie monitoringu i kontroli dostępu
- 14:25 Samsung rusza z nowym programem poleceń Galaxy
- 15:04 Zbiórka rowerów i części rowerowych
- 15:35 Agencja M&CC wypromuje kawę jako zdrowy napój
- 15:58 Dziecięca odporność bez mitów
- 16:29 Zmiana w zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska
- 17:10 Viki Gabor i Roxie Węgiel w kolejnej kampanii Oranżady Hellena Party
- 17:58 Forbo ogłasza konkurs „0,6 do kwadratu” dla architektów i projektantów
- 19:23 Podróżnik Dominik Szczepański będzie pisał dla Wyborcza.pl teksty o wyprawach górskich
- 19:43 Soligrano rozszerza zakres współpracy z All Hands
- 21:44 Aldi wprowadza piktogramy ułatwiające segregację śmieci
- 22:11 95 lat temu Józef Piłsudski wystąpił przeciw rządowi Witosa. Zamach majowy
- 22:29 Bakoma promuje Twista hasłem "zero ściemy, 100% jogurtu" (wideo)
- 22:31 Wiktor Janicki prezesem AstraZeneca Pharma Poland
- 22:33 Żywiec Zdrój z kampanią „Krystaliczne źródło nawodnienia”
- 22:34 Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej w kampanii podkreśla "odmrożenie" branży OOH
- 22:35 Papaya Films przygotowała amerykańską kampanię L'Oreal
- 22:36 LVMH przestanie stosować plastik w opakowanich
- 22:37 RMF FM z dużym spadkiem słuchalności w Olsztynie w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021. Antyradio awansowało z 8. na 2. miejsce
- 22:38 Fundacja Feminoteka w kampanii społecznej broni Konwencji Stambulskiej
- 22:40 Poseł Lewicy krytykowany za promowanie piwa Buh na Instagramie
- 22:41 Agnieszka Perez-Getka w Kantar Polska
- 22:42 Netia przyspiesza wysyłanie danych w sieci. Do 300 Mb/s w najwyższym abonamencie
- 22:43 Spontaniczny Sztab Obywatelski rozkleił w Polsce plakaty „Aborcja bez granic”
- 22:43 Samsung startuje z kampanią „Z Galaxy możesz”. Zaproszeni twórcy pokażą możliwości smartfonów Galaxy
- 22:44 Facebook będzie namawiał do czytania treści przed udostępnieniem. Nowy sposób na fake newsy
- 22:44 Przyśpieszenie w 5G. Aukcja możliwa w ciągu tygodni
- 22:46 Maciej Krzysztoszek rzecznikiem prasowym Grupy Amica
- 22:47 WhatsApp nie zablokuje użytkowników bez akceptacji regulaminu. Ale wiele funkcji zostanie wyłączonych
- 22:48 Beata Kozidrak w reklamie Coca-Coli Zero Cukru (wideo)
- 22:49 Zakupy z Allegro dzień po wysyłce do odbioru w salonikach Kolportera
- 22:49 Amazon walczy z podróbkami. Zablokowano ponad 10 mld podejrzanych ofert
- 22:49 IKEA przeprasza za to, że kazała klientom bez maseczek nosić żółte nalepki
- 22:50 BitBay z amerykańskim inwestorem, Sylwester Suszek nie jest już szefem
- 22:51 Brak możliwości przymiarki główną barierą kupna w internecie. Allegro i CCC najbardziej rozpoznawalnymi platformami
- 22:51 Polski oddział Publicis regionalnym hubem digitalowym Stellantis
- 22:52 Telewizja NBC nie będzie relacjonować gali Złotych Globów 2022
- 22:52 Fokus TV najchętniej oglądany, duży wzrost TVP Historia i National Geographic w czołówce
- 22:52 Pandemia nie zmieniła wartości rynku usług telekomunikacyjnych i płatnej telewizji. Zmieniły się trendy
- 22:53 Aplan Media i ClickAd Interactive w przetargu mediowym Lasów Państwowych
- 22:53 Veet przełamuje tabu w filmie pokazującym owłosienie na ciele (wideo)
- 22:53 Trudno o dobrą alternatywę dla lokat bankowych
- 22:53 Dzięki aplikacji "Too Good To Go" udało się zaoszczędzić w Polsce milion posiłków
- 22:54 Advalue uruchamia markę ds. marketingu społecznego. Na jej czele Katarzyna Hryćko-Górnicka
- 22:54 Co czwarty rodzic permanentnie udostępnia w internecie informacje o swoich dzieciach
- 22:54 Dua Lipa, Harry Styles, J Hus i grupa Little Mix zdominowali nagrody muzyczne Brit Awards
- 22:54 Tom Jones wraca z nową płytą: jego głos wciąż brzmi potężnie
- 22:55 Kamilla Placko-Wozińska zrywa współpracę z „Głosem Wielkopolskim”
- 22:55 ABBA wróci w tym roku z nowymi piosenkami
- 22:57 Rada Etyki Mediów: Wątły pisząc o Cymańskim, że „należy do gnid”, przekroczył granice przyzwoitości
- 22:58 Allegro uruchomiło dział do kampanii w modelu programmatic
- 22:59 Influencerka Kayaszu reklamowała rajstopy w drodze na pogrzeb ojca. „Świadoma strategia”
- 23:00 Serwis Chip.pl reaktywowany, redaktorem naczelnym Sławomir Puławski
- 23:00 Telewizja Polska rekordowo źle oceniana, pierwszy raz przewaga negatywnych opinii
- 23:04 Towarzystwo Dziennikarskie tworzy Fundusz Solidarności dla dziennikarzy zwalnianych z Polska Press. „Będziemy do nich docierali”
- 23:09 Orange Polska ma zapłacić 13 mln zł za mylące reklamy Neostrady
- 23:12 W czerwcu ruszy kanał NickMusic, zajmie miejsce MTV Music 24. „Oferta muzyczna dla kolejnych pokoleń”
- 23:15 Sebastian Wasilewski odchodzi z TVN24
- 23:19 Po skardze do Komisji Etyki Reklamy ze spotu Doritos z człowiekiem-bananem zniknie napis „Polska”
- 23:29 Rząd z pomocą influencerów będzie namawiał do szczepień młodych. "Dobry pomysł, ważny dobór ambasadorów"
- 23:33 Agora: dzień wolny za zaszczepienie się, pakiet badań dla ozdrowieńców
- 23:40 W 2022 roku zmiana standardu naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce
- 23:45 RMF FM z najwyższą słuchalnością w historii badań. Jedynka z najniższą
- 23:49 „Nasza Historia”: Tadeusz Płużański nowym naczelnym, Piotr Gontarczyk na czele rady naukowej