Archiwum z dnia 2022.07.26
- 00:25 Czabański: Rada Mediów Narodowych była jedną z instytucji, które spowodowały, że media publiczne dostały zasilenie finansowe
- 00:35 TVP Info ujawnia nagranie ze spotkania redakcji „Gazety Wyborczej” z zarządem Agory. "Chodzi wam o władzę i pieniądze!"
- 09:48 Loftowe kuchnie
- 10:01 Flexi Lease w Adgar Poland z dużym zainteresowaniem. Spółka poszerza usługi najmu elastycznego
- 11:56 Jak technologia dozoru wizyjnego może zwiększyć efektywność operacyjną w portach lotniczych
- 12:06 Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli jak zadbać o swój samochód i portfel z Petronas
- 12:06 Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli jak zadbać o swój samochód i portfel z Petronas
- 12:08 Kampania reklamowa BIC Kids „Wszystko czego potrzebuje Twój Mały Artysta”
- 12:16 Wakacje na wrotkach. VIVO! Stalowa Wola zaprasza na nowo otwarty tor
- 17:48 KIDS&Co. w Elektrowni Powiśle
- 18:18 KIDS&Co. otwiera trzecie przedszkole w Krakowie
- 18:28 KIDS&Co. z drugim przedszkolem w gdańskiej Alchemii!
- 19:52 Agencja 2increatives zajmie się obsługą marketingową wódki Chopin
- 20:53 Jeremy Miller dyrektorem ds. komunikacji globalnej w Dentsu International
- 22:11 Napoje Hellena z nowym wyglądem butelek od agencji Lotna
- 22:23 Behawiorystka: Policjanci mieli prawo strzelać do agresywnych psów
- 22:25 Twitterowi nie pomogło zamieszanie z Muskiem: spadek wpływów i 270 mln dol. straty
- 22:39 Ile zarabiają gwiazdy TikToka? Liczba obserwujących wcale nie najważniejsza
- 22:43 Dwa nowe kanały sportowe Canal+
- 22:47 "Gazeta Wyborcza" tygodnikiem? Bartkowiak: to byłoby przekroczenie Rubikonu
- 22:48 Na rynek trafią batony Fame MMA. Kupimy je tylko w jednej sieci handlowej
- 22:48 Anna Jurczyńska managing & creative directorem w Streetcom
- 22:48 Unique One przygotuje akcję promocyjną Beko
- 22:49 „Daredevil” w Disney+. Nowy sezon w 2024 roku
- 22:49 Eutelsat bliższy przejęcia OneWeb. Celem poważny gracz satelitarny
- 22:49 Przemysławowi Babiarzowi puściły nerwy. Na antenie podał imię i nazwisko wydawcy: "Proszę dzwonić"
- 22:49 Credit Agricole: deficyt cukru wynika z zachowań konsumentów
- 22:49 Jak przygotować się do zmian dla najmu
- 22:50 Trenerki fitness i medalista w skoku o tyczce z zarzutami od UOKiK. Za słabo oznaczali na Instagramie wpisy sponsorowane?
- 22:50 28 proc. młodych Polaków udostępniło swoje hasła do logowania
- 22:50 Żeby to miejsce żyło - prof. Limon o Teatrze Szekspirowskim, niepublikowany wywiad sprzed 2 lat
- 22:51 To już pewne. Wielka Brytania gospodarzem przyszłorocznej Eurowizji
- 22:51 Netflix z nową opcją subskrypcji w systemie iOS. Serwis szuka abonentów
- 22:51 Marszałek województwa lubuskiego odpowiada na zarzuty „Gazety Lubuskiej”
- 22:52 Magda Rokicka szefową social media w Euvic Media
- 22:52 Elon Musk miał romans z żoną współzałożyciela Google? Miliarder zaprzecza
- 22:53 Havas Warsaw bez jednej czwartej wpływów i 250 tys. zł zysku
- 22:53 Nowy sezon „Dzień dobry TVN” wystartuje 16 sierpnia
- 22:53 Wojna cofnie rosyjską naukę o 10 lub 20 lat
- 22:54 MediaCom Warszawa: przychody 16 proc. w górę, zysk zmalał o 4,8 mln zł
- 22:55 Jedna trzecia internautów w Polsce słucha podcastów
- 22:56 Ewa Wanat ogłosiła, że szuka pracy. „Teraz jest pod górkę”
- 22:58 Manuela Gretkowska i Krzysztof Materna nie bedą już felietonistami „Newsweeka”
- 22:59 „Poranny rogal” śledzi średnio tylko 4,1 tys. widzów. Stacja okroiła program
- 22:59 Wojciech Bojanowski zadebiutował jako korespondent w CNN. "Postanowiłem przejść boso kilka kroków"
- 23:00 Państwowa Inspekcja Pracy zakończyła kontrolę w „Newsweeku”
- 23:05 TVP szykuje się na jesień. Jakie nowości w ramówce?
- 23:22 Nagranie z TVP Info stawia "Gazetę Wyborczą" w korzystnym świetle. „Wyjaśnić trzeba wątek tekstu o Allegro”
- 23:50 Utajniono procesy wytoczane TVN przez byłych pracowników