Hellena Orange, Hellena Lemon oraz Hellena Citrus Mix promowane są hasłem „Autentycznie cytrusowe”. Zawierają 20 proc. soków z owoców i są mocno nagazowane.
- Chcieliśmy wizualnie odzwierciedlić tę autentyczność, która przekłada się na wyjątkowy, cytrusowy skład produktów – komentuje Anita Kamila Sochacka, Cc-owner Lotnej. - Napoje nasycone są wyrazistym smakiem soków z owoców. Tak samo jest z projektem etykiet - żywe kolory, kojarzące się z poszczególnymi wariantami oraz nowoczesny design, wizualnie oddają najważniejsze walory nowej linii marki Hellena.
Grafika etykiet nawiązuje do sztandarowego produktu marki – Oranżady Hellena. W centralnej części został umieszczony charakterystyczny kapsel w wersji z wyróżnieniem kolorystycznym smaku. Odpowiednio dobrany krój pisma opisujący cytrusowe warianty, nadaje projektowi dynamizmu i nowoczesności.

- Ważne było dla nas, aby wyróżnić wizualnie integralną część kapsla - logo marki Hellena. Podkreśla ono przynależność produktu do polskiego brandu i pozwala trwale zakorzenić się w świadomości konsumenta – dodaje Sylwester Michałek, senior brand manager Helleny, odpowiedzialny za nadzór nad projektem po stronie klienta. - W graficznej komunikacji linii napojów gazowanych będą również obecne soczyste owoce – elementy kształtem kojarzone z soczystością i tym, co jest istotą naszych nowych produktów - owocowością - uzupełnia.
Egzotyczny charakter ma mieć odzwierciedlenie w nowoczesnym designie butelki, która opleciona została skórką pomarańczy. Zdobienie nawiązuje do cytrusowego smaku napojów.
Nowe napoje Helleny sprzedawane są w butelkach o pojemności 1,5 litra.











