Archiwum z dnia 2022.11.29
- 00:11 Warner Bros. Discovery z prawami do mistrzostw świata w lekkoatletyce
- 09:13 Cerrad: Kolejna edycja szkoleń dla Wykonawców za nami
- 09:23 Medal Europejski dla Hörmann Polska sp. z o.o.
- 10:56 Jak rekuperacja chroni przed smogiem?
- 11:17 Jak malować trudno dostępne miejsca?
- 12:01 Konkurs – Majonez Kielecki przed świętami
- 12:35 Konkurs o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania” rozstrzygnięty
- 13:36 Z kroplą zieleni w tle. Metamorfoza mieszkania dla rodziny z kotem
- 14:26 TUZ Ubezpieczenia z nowymi produktami dla przedsiębiorców i brokerów
- 14:57 TFI PZU z kampanią „Jednym sprytnym ruchem”
- 15:32 Męskie oblicze łazienki
- 15:33 Pierwsza w regionie Cukiernia Sowa od 30 listopada w VIVO! Piła
- 15:41 Umowa zlecenia, umowa o dzieło a prawo do zasiłku
- 15:45 Jak właściwie oświetlić miejsce pracy?
- 15:50 Czy polskie fundusze Venture Capital zwracają pieniądze?
- 16:28 Panasonic, Technics i Lumix klientami more communications agency
- 16:36 Mikołajki w VIVO! Piła. Centrum handlowe odwiedzi gość z Laponii
- 17:31 Subhashini 'Su' Simha odpowiada za marketing Displate
- 20:46 RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy, Eska awansowała na podium
- 21:07 Leo Burnett uruchamia program różnorodności dla klientów
- 21:33 WP abcZdrowie uruchomiło internetowy miesięcznik Be Healthy Magazine
- 21:36 Monster Energy sponsorem serii filmów z Rafałem Pasierbkiem
- 21:40 Kilkadziesiąt firm wykupiło reklamy adresowalne w TVN. Geotargetowanie najpopularniejsze
- 21:40 PKN Orlen w trzecim kwartale br. osiąga 73 mld zł przychodów i 12,68 mld zł zysku netto, wyniki "pod wpływem niestabilnego makro i spowolnienia gospodarczego"
- 21:42 Telewizja Polska dzięki TVP Plus chce mocniej „wejść w internet”. TVP VOD z budżetem na własne produkcje
- 21:43 Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy!
- 21:43 Piwo Tyskie znów partnerem marketingowym piłkarskiej reprezentacji Polski
- 21:44 Bartosz T. Wieliński reprezentantem „Wyborczej” w europejskim sojuszu gazet LENA
- 21:44 RMF FM nadal liderem we Wrocławiu, ale stację dogania TOK FM
- 21:44 Patagonia pozywa Gap za skopiowanie charakterystycznego projektu
- 21:44 Platforma Paramount+ pokazała zwiastun serialu „1923”, czyli spin-offu „Yellowstone”
- 21:45 Serial Netflixa pomógł CD Projektowi: 99 mln zł kwartalnego zysku
- 21:45 Rynek usług OTT w górę. 243 mld dolarów przychodu w 2028 r.
- 21:45 Długi handlu wzrosły do 2,07 mld zł
- 21:46 Drugi sezon serialu „Wilk” w przyszłym roku w Canal+
- 21:46 Subway wybiera Saatchi&Saatchi, aby odświeżyć swoją obecność w Europie
- 21:47 Były szef działu prawnego TVN i Agory doradza Grupie Żabka
- 21:47 Budweiser chce zapłacić FIFA 62 proc. mniej, bo nie może sprzedawać piwa w Katarze
- 21:48 „Lipowo. Zmowa milczenia” nowym serialem Playera. W obsadzie Kijowska i Lubaszenko
- 21:50 Mało kto słyszał o tej aplikacji, a już skopiował ją TikTok. Czym jest BeReal?
- 21:50 Facebook musi zapłacić 265 mln euro grzywny za naruszenie prywatności użytkowników
- 21:50 Rynek reklamy online w pierwszym półroczu urósł do 3,2 mld złotych
- 21:50 Lancia prezentuje nowe logo i język stylistyczny przed ponownym wprowadzeniem na rynek
- 21:50 Ministerstwo Kultury zabiera głos w sprawie braku tantiem ze streamingu dla twórców. "To nie wina braku dyrektywy UE"
- 21:51 Platforma streamingowa poszerza współpracę z dostawcą systemu kodowania
- 21:51 60. Rajd Barbórka 3 grudnia w TVN Turbo (wideo)
- 21:51 Radio Maryja organizuje w Toruniu sylwestra dla nastolatków. Kusi darmowym noclegiem
- 21:52 Tylko 160 tys. widzów „Perfect Picture” w Siódemce
- 21:52 Polacy najczęściej robią zakupy internetowe przez telefon komórkowy
- 21:53 Rada Etyki Mediów: „Zgwałcił i zabił. Chce na wolność” - dziennikarz „Nowego Tygodnia” naruszył zasady
- 21:53 Andrzej Skibniewski new business & marketing directorem w MediaCom Warszawa
- 21:53 RPO pyta NSA o zwolnienie z podatku przekazanych gotówką darowizn
- 21:54 Mastalerz i Dłużewska wśród nominowanych do Nagród Mediów Publicznych. Gala 5 grudnia w TVP
- 21:55 Były redaktor naczelny „Dziennika Wschodniego” zwolniony
- 21:55 Świąteczne piosenki znów w RMF Classic. Tę radiową napisał Artur Andrus
- 21:56 Tomasz Marzec odszedł z biura prasowego Najwyższej Izby Kontroli
- 21:56 „Kevin sam w domu” nie tylko w Polsacie. Film można obejrzeć też w streamingu
- 22:05 Fuzja Apple i Disneya? Do spekulacji odniósł się prezes jednego z koncernów
- 22:08 Słowenia po referendum wprowadza ustawę o niezależnej telewizji publicznej
- 22:10 Jacek Kurski wróci do polityki? „Sejm albo teka ministra cyfryzacji”
- 22:22 Mundial ogląda w TVP średnio 3 mln osób. Hitami mecze Polaków
- 22:23 W pięciu miastach wkrótce zabrzmią nowe stacje radiowe. Na razie znamy zainteresowanych nadawaniem
- 22:29 „Rolnik szuka żony” stracił 710 tys. widzów, dziewiąty sezon śledziło 2,72 mln osób
- 22:50 Zakopane przyznaje, ile wykłada na „Sylwestra Marzeń”. „Milion złotych rocznie”
- 22:50 Białoruscy więźniowe produkowali meble dla sieci Ikea? Firma: prowadzimy dochodzenie, na razie brak dowodów
- 22:53 Lidl i Kaufland obniżyły wydatki na reklamę. Carrefour i Żabka ze wzrostami (Top5)
- 23:22 Prezent dla dzieci z sąsiedztwa w bożonarodzeniowym spocie Allegro
- 23:30 Rekordowa oglądalność meczu w streamingu. „Aplikacja TVP Sport wyprzedziła rynek”