TUZ Ubezpieczenia z nowymi produktami dla przedsiębiorców i brokerów

Firma planuje podwoić sprzedaż dla klienta korporacyjnego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

TUZ Ubezpieczenia wprowadził do sprzedaży dwa nowe produkty: Ubezpieczenie mienia przedsiębiorstw oraz Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

– Po zmianach w zakresie budowy zespołu sprzedażowego oraz nowych rozwiązań dla brokerów wprowadziliśmy nowe produkty – mówi Monika Bidermann, dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu i Współpracy z Brokerami w TUZ Ubezpieczenia. Nowy produkt konsoliduje cztery Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia w jedno oraz znacząco rozszerza zakres ubezpieczenia mienia. Wprowadziliśmy szereg rozwiązań, których celem jest dopasowanie ubezpieczenia mienia i OC do dzisiejszych realiów rynkowych, a przede wszystkim zapewnienie kompleksowej ochrony klientom. Przy tworzeniu nowego produktu dużo czasu poświęciliśmy na konsultacje z brokerami, underwriterami oraz zespołem sprzedażowym – tłumaczy Monika Bidermann.

Najważniejsze według wielu przedsiębiorców są zakres ubezpieczenia i możliwość dostosowania ochrony ubezpieczeniowej do rodzaju prowadzonej działalności. Dla wielu kluczowe jest indywidualne podejście do ich potrzeb.

 – Zarówno w ubezpieczeniu mienia, jak i OC dla przedsiębiorców, możemy zaoferować dodatkowe rozszerzenia lub modyfikować postanowienia oferty o klauzule brokerskie, tworząc w ten sposób program ubezpieczenia „szyty na miarę”. Wprowadzenie zmian w obu produktach ma na celu podniesienie składki przypisanej TUZ Ubezpieczenia w zakresie ubezpieczeń dla klienta korporacyjnego. Chcielibyśmy, aby wzrost był dwukrotny. Taka jest strategia naszej firmy na najbliższe trzy lata – zapowiada Monika Bidermann.

Firma pracuje nad nowymi warunkami także dla ryzyk ubezpieczenia utraty zysku, maszyn od awarii oraz sprzętu elektronicznego. Każdy z brokerów może zapoznać się z nowymi warunkami ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej. Przygotowano szereg akcji, jak m.in. webinary czy szkolenia. TUZ Ubezpieczenia zapowiada także, że to dopiero początek prac związanych z wdrażaniem nowych produktów dla klienta instytucjonalnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii