Archiwum z dnia 2025.05.06
- 00:35 „Rzeczpospolita” stawia na naukę, Rusza nowy kwartalnik
- 00:40 Zmiana we władzach Gazeta.pl. Zupełnie nowa rada nadzorcza, już bez prezesa Agory
- 00:45 Człowiek-Pająk. Szef SpidersWeb.pl: Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?
- 00:50 Debata w Polsacie bez sztabu jednego z kandydatów. "Dyskusja ma granice"
- 00:55 To koniec komunikatora Skype. Działał ponad 20 lat
- 18:08 Przed wyborami Polityka Insight z codziennym podcastem
- 18:14 “True story dog” hasłem nowej e-przychodni weterynaryjnej Vetsi
- 18:21 LEGO Braille Bricks dla niewidomych dzieci już w Polsce
- 18:28 Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe
- 18:42 Škoda w kampanii modelu 4x4 stawia na emocje
- 19:22 Z Pogoni Szczecin odchodzi rzecznik prasowy
- 19:34 oLIVE media otwiera dział personal branding. Doradcą Wojtek Kardyś
- 19:41 Były szef Orange Polska pokieruje czołowym operatorem satelitarnym
- 19:43 Dziennikarz od fact-checkingu w zespole XYZ
- 19:46 Trump zapowiada cła na filmy z USA. Co na to Hollywood?
- 20:24 Pulitzery rozdane. Nagrody m.in. za reportaże o Trumpie i Musku
- 20:36 Kolejny nowy dziennikarz w WNP.pl. Przeszedł z PAP
- 21:17 Były menadżer z Multikino Media otwiera agencję Look Media
- 21:33 Treści premium o designie, modzie i sztuce w Gazeta.pl. Ruszył Magazyn Projekt
- 22:04 Szymon Domżał w zespole GPD
- 22:11 Więcej "The Traitors. Zdrajcy” w TVN. Będą dodatkowe odcinki
- 22:13 "Sanatorium miłości" nadal hitem TVP1. Jakie wyniki miała siódma seria?
- 22:21 Mokry sen Zuckerberga o rynku reklamy. Ma się liczyć tylko AI
- 22:30 Koniec "The Voice Kids". Ilu widzów śledziło 8. edycję show TVP?
- 22:30 Kolejny kraj chce zakazać nastolatkom korzystania z social mediów
- 22:45 W Play pół miliarda długu mniej. Zmieniono umowy kredytowe
- 22:46 Jakob Kosel ambasadorem marki Cif
- 22:49 Polskie instytucje zainwestują 600 mln zł w zaawansowane technologie. Powstał fundusz Deep Tech
- 22:50 Dodatkowe kanały Polsatu poszerzają zasięg
- 22:50 Pasibus z nowym brandingiem od BNA
- 22:52 Havas Market inwestuje w partnerstwo z SEOgroup
- 22:55 Wspólna loteria Visa i PKO Banku Polskiego. Do wygrania hybrydowa Toyota RAV4
- 22:59 Emocjonalne animacje w nowej kampanii o bezpieczeństwie na drodze
- 23:01 Sinsay w nowej kampanii zachęca do marzeń o wakacjach
- 23:10 Lewandowscy wracają w reklamie rowerów Storm
- 23:17 Była dyrektorka komunikacji marketingowej PZU w VeloBanku
- 23:20 Marlena Stremler-Matysiak global PR managerem w Brand24
- 23:30 Zmiany w programie Polsat Cafe. Nowe jurorki w obsadzie
- 23:30 Zalando zyskuje klientów. Kupili za 3,5 mld euro
- 23:33 Bogdan Rymanowski rozbił bank na YouTube. „Niemożliwe nie istnieje”
- 23:35 Niemal 800 tys. widzów trzeciej serii "Krew z krwi" w TVP1
- 23:40 „Wiadomości Handlowe” znów zyskowne. Bez pożyczek i części kosztów
- 23:50 TOP20 stacji kwietnia. W każdej grupie inny zwycięzca
- 23:52 Dziennikarze Radia Zachód bezprawnie zwolnieni. Będą apelacje
- 23:53 TVP przygotowuje kabareton na Festiwalu w Opolu. Na liście gwiazdy
- 23:53 Kandydaci na prezydenta wydają setki tysięcy na promocję na Facebooku i Google
- 23:54 "Milionerzy" znikną wkrótce z TVN. Co z kanałem FAST?