Wraz z rosnącą skalą działania, Pasibus stanął przed wyzwaniem utrzymania swojej autentyczności i lokalnego charakteru w nowych kontekstach rynkowych. Odpowiedzią na wyzwanie był rebranding, zrealizowany wspólnie z agencją BNA/ Brand New Attitude.
Proces objął nie tylko warstwę wizualną, ale też komunikacyjną i wartościową. Efektem jest nowa identyfikacja graficzna, spójna w każdym punkcie kontaktu z marką – od lokali, przez opakowania, aż po kanały online i działania employer brandingowe.

fot. materiały prasowe
– Zależało nam, by nowy Pasibus był bardziej wyrazisty, lepiej widoczny w przestrzeni, ale nadal pozostał sobą. To przykład na to, że skalowanie marki nie musi oznaczać jej wygładzenia. Wręcz przeciwnie – może być okazją do jej wzmocnienia” – mówi Andrzej Rozen, strategy director & partner BNA/.
Pasibus to polska marka gastronomiczna, która w ciągu dekady przekształciła się w brand z siecią 36 lokali stacjonarnych w 15 miastach, w tym m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Lublinie, Gdyni i Bydgoszczy.











