Arctic reklamuje się w kinach Cinema City i Helios

Pod hasłem "Mam jeszcze czas" przebiega kinowa kampania reklamowawody Arctic. Akcja obejmuje emisję spotów przed filmami i samplingbutelek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona w kinach kampania reklamowa wodyArctic podkreśla, że jej najwyższa jakość zostałapotwierdzona badaniem szwajcarskiego instytutu Labor Veritas. Akcjapod hasłem "Mam jeszcze czas" jest skierowanaprzede wszystkim do młodych kobiet i ma budować wśród nichpozytywny wizerunek tej marki.

W ramach kampanii w 52 kinach sieci Cinema City i Helios wnajwiększych miastach od 19 czerwca spoty reklamowe Arctic sąemitowane przy 13 filmach o tematyce kobiecej. Ponadto od 10 do 12lipca w 13 wybranych kinach zostanie przeprowadzony sampling 60tys. butelek tej wody. Z kolei na lustrach w damskich toaletach kinpojawią się wlepki ze sloganem "Mam jeszcze czas na M jak MydlanaOpera" nawiązującym do hasła całej akcji.

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowałaagencja PND Futura, spot wyprodukował domprodukcyjny Telewizor, a planowaniem mediów zająłsię dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+