„To nie jest zwykła woda” w reklamach Arctic+ (wideo)

Firma Hoop Polska prowadzi kampanię reklamową wody Arctic+ przekonując w niej, że „to nie jest zwykła woda”. To reklamowy powrót marki Arctic. Działania przygotowała i realizuje agencja Hand Made.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„To nie jest zwykła woda” w reklamach Arctic+ (wideo)

Hoop Polska w kampanii wspiera nową linię Arctic+, w której dostępne są trzy nowe warianty: Arctic+ Fizzy, Arctic+Elements Energy i Arctic+Elements Relax. 10-sek. Spoty emitowane są w wybranych stacjach telewizyjnych, a ich wsparciem jest komunikacja w internecie realizowana poprzez kreacje bannerowe i digital wideo.

 

Za kreację oraz  działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Hand Made, która stworzyła także stronę arctic.pl. Zakupem mediów ATL zajął się dom mediowy Havas Media, digital - Kooki.to, a postprodukcją spotów - Eternal Monkeys.

 

Aktualna kampania marki Arctic to powrót z jej komunikacją do telewizji po dłuższej przerwie - poprzednio była promowana w 2015 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski