„To nie jest zwykła woda” w reklamach Arctic+ (wideo)

Firma Hoop Polska prowadzi kampanię reklamową wody Arctic+ przekonując w niej, że „to nie jest zwykła woda”. To reklamowy powrót marki Arctic. Działania przygotowała i realizuje agencja Hand Made.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„To nie jest zwykła woda” w reklamach Arctic+ (wideo)

Hoop Polska w kampanii wspiera nową linię Arctic+, w której dostępne są trzy nowe warianty: Arctic+ Fizzy, Arctic+Elements Energy i Arctic+Elements Relax. 10-sek. Spoty emitowane są w wybranych stacjach telewizyjnych, a ich wsparciem jest komunikacja w internecie realizowana poprzez kreacje bannerowe i digital wideo.

 

Za kreację oraz  działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Hand Made, która stworzyła także stronę arctic.pl. Zakupem mediów ATL zajął się dom mediowy Havas Media, digital - Kooki.to, a postprodukcją spotów - Eternal Monkeys.

 

Aktualna kampania marki Arctic to powrót z jej komunikacją do telewizji po dłuższej przerwie - poprzednio była promowana w 2015 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"